Wat kun je allemaal voor weinig geld (in wintertijd) samen met je partner doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K

Het beste antwoord

Grasduinen op websites waar gratis spullen en diensten worden aangeboden: http://alles-gratis.startze.nl/

Op zondag gezellig kaarten of bordspelletjes doen onder het genot van een lekker wijntje en wat te knabbelen.

Films huren bij de bibliotheek (2,50 per dvd voor een hele week) of goedkope dvd's kopen (bijv. bij de witte boekhandel of bij Bol.com die veel aanbiedingen heeft) en samen een filmavondje houden.

Bos- of strandwandeling maken en na afloop een pannekoek gaan eten (of zelf thuis bakken).

Door je eigen stad of dorp gaan wandelen met een fotocamera en alles met nieuwe ogen proberen te bekijken en fotograferen. Na afloop samen de foto's doornemen en de mooiste laten afdrukken bij Kruidvat of Hema.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

wandelen
fietsen
schaatsen
lezen
winkelen zonder pinpas
kerstmarkt bezoeken
Pepernoten bakken
Snoeien in de tuin
websites bouwen
etc..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aan de kachel zitten..
boswandeling maken..
inkopen doen..
auto ijsvrij krabben..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
museum bezoeken
lekker wandelen in het park en evt. genieten van de sneeuw
sporten
kaarsjes aan, lekker muziekje, wijntje erbij
ouderwetse spelletjesavond met pelpinda's en chocomel
kijken of er in huis iets te veranderen valt

Toegevoegd na 1 minuut:
reisgidsen bekijken (dus niet via internet) en vast je vakantie plannen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een museum bezoek is ook niet zo duur als je denkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dagje woonboulevard, deze zijn veelal open op de tweede kerstdag.
lekker in elke bank ploffen even kijken of die goed zit, maar dan wel juist die extreme banken uitproberen, waar je of totaal niet meer eruit komt, of waar je gelijk een hernia operatie voor nodig hebt.
bedden uitproberen, vooral waterbedden zijn erg leuk..
kijken of je in een kast past, stel, je wilt of hebt kinderen, en je wilt thuis verstoppertje spelen..

Kost geen geld, gewoon je gekke zin meenemen, je schaamte thuislaten, en de dag vliegt om.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je mijn winkel zou bezoeken zou ik je eruit zetten :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-D Ook leuk, heb ik weer iets te vertellen op een verjaardagsfeestje.......
Bij de Hema ontbijten voor 1 euro per persoon; tot 10 uur.
Naar de kringloopwinkel; altijd leuk.
13 jaar geleden
schaken
dammen
ganzenbord
kaarten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In bed blijven, scheelt ook in verwarmingskosten. Zie Yoko Ono en wijlen John Lennon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schaatsen, warme chocomelk drinken, op goedkope vakantie gaan ( www.vakantieveilingen.nl ) sinterklaas en kerst vieren, het huis versieren