Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

Ja tuurlijk kan dat, zolang je maar doorzet en blijft oefenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan zeker, bijvoorbeeld door instructie filmpjes op internet te kijken, zelf eerst wat simpele liedjes te leren.
Zolang je doorzet en het leuk blijft vinden zou je nog een geweldige piano(/keyboard)-speler kunnen worden!
Misschien wat leuke oefenliedjes:
Pirates of the carribean,
Viva la vida,
en zo zijn er nog wel meer.
(Stonden in mijn muziekboek van school... krijgen we ook keyboard les..)

Veel plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaaa : D het is niet zo moeilijk ;) ik heb mezelf ook aangeleerd. behalve die zwarte toetsen snap ik nog niet echt hoe het moet. :] en sommige noten ook niet . maar dat leer ik nog wel : ]
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja natuurlijk! Als je je eerst even inleest over de basis, kun je daarna op bijvoorbeeld YouTube zoeken naar: ( naam liedje dat je wil leren ) + piano tutorial.
Bekijk het filmpje dan goed, en leer het door af en toe te pauzeren.. En stukjes te herhalen.. Zo doe ik dat tenminste...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk eens op gitaar-leren.spelen.webs.com
daar kun je zelfleren spelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kan zeker, iemand die ik kende van school kan best goed pianospelen, die maakt ook zelf liedjes, en die heeft het zelf geleerd.
Gewoon een keyboard gekocht, en elke dag dingetjes oefenen, met behulp van Youtube en dergelijk erbij.
Als je doorzet, kom je er wel.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding