Hoe kom je bij niveau 2?

Toegevoegd na 2 minuten:
Hoe krijg je zoveel punten als je antwoord nooit als beste antwoord wordt gekozen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gezien je antwoorden die je een paar dagen geleden hebt geplaatst, kom je nooit naar niveau 2 ...ze werden steeds verwijderd omdat je veel beledigende antwoorden had geplaatst...zonde want je had al verder kunnen zijn dan je nu bent,,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo is het wel!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, ik heb dit ook pas net! jullie zijn ook lekker aardig! ik moet het ook nog leren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt..maar je antwoorden een paar dagen geleden, waren niet voor de poes...
ook al ben je hier net, je hield je toen al niet echt aan de regels..
maar misschien heb je er al van geleerd, en laat maar zien op G.V wat je allemaal weet..
dan word je beloont met plus duimen in plaats van min duimen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Leren' heeft niet veel met fatsoen te maken. Gedraag je netjes en je zult meer waardering krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jij nomineert jezelf voor ""goeie vraag""
de regels staan onderin.

Het beste antwoord

vragen stellen en iemand anders'antwoord als beste antwoord prijzen. inloggen je vraag sluiten. goeie vragen maken. goeie antwoorden geven. ik hoop dat je hier wat aan hebt. ook al ben ik zelf geen niveau 2.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

100 punten behalen ;-)

Toegevoegd na 51 seconden:
En die kan je krijgen op deze manieren:

- antwoorden geven
- goede antwoorden geven
- goede vragen stellen
- het beste antwoord krijgen

:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om honderd punten te halen. Dat lukt je door veel (goeie) antwoorden te geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je antwoord word als beste gekozen als deze het ook is...
door een goede vraag te stellen,en een goed antwoord te geven verdien je punten ..
bij honderd punten ga je over naar niveau 2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door niet als een kip zonder kop antwoorden te geven. Maar echt doordacht goede antwoorden geven en daardoor veel waardering (=punten te verdienen)

(Dit is overigens geen kritiek op jou hoor..)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eerst eens boven in de blauwe balk naar help, lees daarna de richtlijnen en het puntensysteem. Dan weet je waar je je aan te houden hebt en wanneer je promoveert naar het volgende niveau.
13 jaar geleden
of door honderd dagen lang elke dag in te loggen!

Dat kan iedereen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
dat is ook een manier :)
Ik voel in je vraag eerder een vraag± Waarom worden mijn antwoorden niet als beste gekozen, dan ´hoe kom ik op nivo 2´.

Je vragen worden pas als beste gekozen als je een echrt goed antwoord geeft op de gestelde vraag. Helaas is er ook nog een tijdsaspect: Antwoorden die als een van de eerste gegeven worden hebben een grotere kans om als beste gekozen te worden: Vaak wordt het eerste juiste antwoord ook als beste gekozen.

Wat jij het beste kan doen is vragen beantwoorden waar je een heel goed antwoord op hebt, terwijl er nog niet al te veel antwoorden staan.

Daarbij helpt het ook dat je bij goede antwoorden vaak een plusduimpje krijgt, wat een puntje oplevert.

Succes!

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik zie onder reacties een bevestiging van een gevoel welke ik had bij jouw antwoorden; Ze zijn soms iets minder vriendelijk. Deze site accepteert dat niet. Door mensen te hard aan te spreken verdwijnen je antwoorden snel; Dat kost punten. Het beste kan je kijken of je je mening een beetje achterwege kan laten, en puur en alleen een antwoord geven op de vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vorige antwoorden plus:
Wees voorzichtig met vragen stellen want als jouw vraag de moderatoren niet zint, halen ze je vraag weg en dan ben je je drie punten die je kwijt was om de vraag te stellen (die je bij het zelf beëindigen van de vraag weer terugkrijgt) plus nog een boete van vijf punten. Als je tegen dat weghalen in bezwaar gaat kost je dat vijf punten, die je terugkrijgt met die andere vijf als je gelijk van hen krijgt. Mijn ervaring daarbij is dat ze daar niet op je argumenten ingaan. De toppers op deze site stellen ook verhoudingsgewijs weinig vragen, of omdat ze alles al weten of omdat ze geen risico willen lopen. De site kan dan ook beter heten "Goed antwoord".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik even voor de 'toppers' mag spreken - al ben ik zakkende - : dat klopt ergens wel. We hebben gewoon alle vragen al ZO vaak voorbij zien komen, en zijn zo goed op de hoogte van de best wel strakke richtlijnen, dat we verhoudingsgewijs erg weinig vragen (hebben te) stellen.
Als je toevallig heel snel jarig bent dan moet je jou geboortedatum in jou profiel intoetsen .
Dan krijg je er 15 punten erbij als je jarig bent .
En de rest verdien je door goeie vragen te beantwoorden .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Heel veel antwoorden geven (wel mee oppassen, want nutteloze antwoord-diarree wordt keihard afgestraft met heel veel minnetjes - die echter niet worden afgetrokken van je totaal - en vaak worden ze verwijderd door het moderaille)
- Goede, zinnige antwoorden geven op vragen die nog niet beantwoord zijn (gaat het snelst, vanwege de eventuele plusjes en beste antwoorden)
- Goede vragen stellen (Kost tijdelijk punten die je echter weer terugkrijgt bij het sluiten van de vraag)
- Gewoon door in te loggen - maximaal 1 punt per dag, maar de aanhouder wint

Dan zijn er nog wat dingen waarmee je echt veel punten kunt binnenhalen, medailles bijvoorbeeld, maar dat is niet echt eenvoudig. Daarvoor moet je namelijk heel veel beste antwoorden geven in een bepaalde categorie.

Zorgen dat je met je antwoorden geen vijanden maakt is wel belangrijk, want dat kan je veel plusjes opleveren, maar je moet natuurlijk geen blad voor de mond nemen als je iets ook echt vindt. Sommige minnetjes horen er nu eenmaal bij, vooral in bepaalde categorieën.

Verder is het belangrijk dat je de regels goed hebt doorgelezen, want vragen en antwoorden die verwijderd worden kunnen behoorlijk wat roet in het eten gooien, en maken dat het weken duurt voor je een niveau verder bent. Terwijl het zeker binnen een dag of wat te realiseren is.