Hoe wordt het begin van de zwangerschap berekend?

Hallo, 17 tot 20 aug heb ik gemenstrueerd. 31 aug volgens kalender eisprong gehad. En 15 september zwanger. Betekend het dan dat ik tussen eind augustus en september zwanger ben geraakt ? Van de vruchtbare dagen op 26 27 28 29 30 31 augustus? . Snap het niet meer. Was 4 weken zwanger toen ik had getest op 15 september. Waar we volgende menstruatie moest beginnen.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Bij de berekening gaan ze uit van de eerste dag van de laatste menstruatie, dus in jouw geval 17 aug. Tel daar 40 weken bij op: dat is je à terme datum
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ritsuka
3 jaar geleden
Klopt. Bij de eerste echo kunnen ze je beter de uitgerekende datum vertellen.