Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft er iemand tips om mijn menstruatiecyclus regelmatiger te krijgen? Was eerst 35 dagen nu ineens 45 dagen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geel leuk antwoord: misschien ben je vervroegd in de overgang.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of misschien heel jong?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goeie vraag plus 1

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mijn cyclus is vreselijk onregelmatig. Soms sla ik zelfs een maand over. Er is geen touw aan vast te knopen. Hierdoor kon ik ook geen eisprong berekenen. Met een grote kinderwens ben ik uiteindelijk naar het ziekenhuis gegaan. Door middel van echo's heeft de arts kunnen vaststellen wanneer de eisprong ongeveer plaats zou gaan vinden (cyclusanalyse). Bij de eerste analyse was het gelijk raak! Het duurde even, maar ik ben nu hartstikke zwanger :). Met andere woorden; ik denk dat alleen de pil kan zorgen voor een regelmatige cyclus. Verder kan het zijn, dat je cyclus op gang moet komen omdat je bijvoorbeeld net gestopt bent met de pil. Verder, heeft bij mij helaas niks ervoor kunnen zorgen dat de cyclus regelmatiger werd. Hij is nu eenmaal onregelmatig. Mijn advies; naar de dokter!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bij het slikken van de pil wordt vaak je cyclus regelmatig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou eens langs de huisarts gaan..
hij is normaal 28 dagen hoor;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk ook eens naar je leefstijl. Die kan ook invloed hebben op je cyclus. Stress, onregelmatig eten, onregelmatig werken, ben je veel samen met een andere vrouw? Bij je dat laatste kan je lichaam zich aanpassen aan de cyclus van de ander.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas staat je leeftijd er niet bij. Jonge vrouwen hebben wel vaker een rare cyclus. Maar M1987 heeft een punt. Stress heeft invloed. Maar als antwoord moet ik toch zeggen: als je het als regelmatig wil hebben, de Pil!

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat van de pil snap ik ook het probleem alleen is dat ik zwanger wil worden lijkt me dus niet zo handig om dan de pil te gaan slikken. Ik ben trouwens 28
even naar je huisarts hij los je probleem zo op
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding