Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het leukste kraamcadeau?

Binnenkort worden we oom en tante! Wat geven we cadeau?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het allerleukste kraamcadeau vond ik de mand met allemaal kleine pakjes voor de eerste 10 dagen (vroeger duurde de kraamtijd 10 dagen, nu is dat 8 dagen maar ik wist zoveel leuke dingetjes). Leuk om te krijgen maar ook leuk om bij elkaar te sprokkelen!
Je koopt een leuk mandje, kan een opruimbox voor speelgoed zijn, waar je allemaal kleine cadeautjes, leuk verpakt, met de dagaanduiding (1ste dag enz.) in doet.
Dit alles tezamen pak je weer feestelijk in folie of cadeaupapier in.

Je kunt je hierbij heerlijk uitleven, want er zijn zoveel leuke kleine cadeautjes voor baby`s te koop. Van boekjes, slabbetjes, kleertjes, rammelaar, babybodylotion tot iets leuks/lekkers voor de ouders!
Ik had er altijd heel veel succes mee en toen ik zelf een baby kreeg werd ik verrast met meerdere van die leuke "kraampakketten"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

de befolte maandelijks de kinderbijslag te verdubbelen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is befolte?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
duits geloof ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL
Een geboortje tegel.

Armbandje met naam.

Bestek met geboortedatum en naam.

Toegevoegd na 23 seconden:
Geboortetegel!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een truitje met het geboortekaartje erop geprint.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kunt voorlees boekjes laten maken met de naam van het kind erin als hoofdpersoon en natuurlijk de ouders en neefjes of nichtjes erin in
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Erg leuk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk!
Een luiertaart! Ziet er feestelijk uit en komt altijd op :D
Kun je zelf maken of bestellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10 badenkaart van het zwembad, na 3 maanden mag een baby zwemmen, daarbij een leuk zwembroekje en bijvoorbeeld een handdoek(je hebt speciale voor kinderen met een soort mutsje eraan)..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor een jongetje: zijn eerste onderbroekje met gulp. Hilarisch en altijd een succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij deze website www.simplycolors.nl kun je echt van alles kopen met de naam of een andere tekst erop gedrukt. Zelf een afbeelding erbij kiezen en je bent helemaal origineel en heel persoonlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een (nieuw) naambordje voor bij de voordeur met natuurlijk de naam van de pasgeborene erbij op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een schattig rompertje met de naam erop van het kindje en een leuk plaatje of een schattig teksten, gewoon een wit rompertje van de hema en iets kopen waarmee je er iets op kan strijken. Ook hebben ze bij de hema schattig sokje waar een knuffeltje op zit die geluid maakt (als een rammerlaar) als de wordt geschudt. Echt heel lief :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een setje waar ze in gips een hand of voet afdruk kunnen maken van de baby.

http://www.hetrietje.nl/contents/nl/d115_babygipsafdruk.html

(die bovenste '2D happyhands Xplorys Gipsafdruk' had ik een keer besteld, erg leuk!)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding