Is het gevaarlijk als je zwanger bent en dan wordt gestoken door een hommel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee

Antwoorden (1)

Als je zwanger bent en je krijgt een allergische reactie dan is dat gevaarlijker dan wanneer je niet zwanger bent.

Als je niet allergisch bent voor hommels (en dat weet je eigenlijk nooit zeker, misschien pas als je al tientallen keren gestoken bent) is het niet anders dan wanneer je niet zwanger bent.