Normaal tijdens je ongesteldheid trekt je lichaam vocht in en naar je ongesteldheid is dit over.En hoe zit het met de pil als je je stopweek niet hou?

Als je dus de pil blijft doorslikken trekt je lichaam dan ook vocht in wat die daarna niet kwijt kan en waardoor je aankomt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
hoe bedoel je trekt vocht in?
als je continue de pil slikt krijg je vanzelf wel een doorbraakbloeding.

Antwoorden (1)

De informatie in je vraag klopt niet. Als je normaal ongesteld bent dan heeft je buik net daarvoor wat vocht vastgehouden, wat tijdens de menstruatie gebruikt wordt om het baarmoederslijmvlies af te voeren. Maar als je de pil slikt wordt de baarmoeder niet op een eventuele zwangerschap voorbereid, dus is er ook geen reden om vocht vast te houden.
Amadea