Pijnlijke tepels, pijn bij het plassen. Wat zou dit naast zwangerschap kunnen zijn?

Ik ben nu ongeveer 5 maanden geleden gestopt met de pil, omdat ik niet meer ongesteld werd. Toen ben ik gestopt met de pil en alsnog werd ik niet ongesteld.
Ik heb heel erg pijn rechts onderin me buik (vlakbij me heup) en vooral bij het plassen. Soms loop ik er gewoon mank van zoveel pijn. Ook zijn mijn tepels erg gevoelig.
Ik heb een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief.
Weet iemand wat dit kan zijn?

Toegevoegd na 59 seconden:
Heb trouwens een afspraak bij gynaecoloog gemaakt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (2)

Dit kan komen door hormonale veranderingen. Hierdoor veranderd er veel in je lichaam. Je moet niet vergeten dat je lichaam tijd nodig heeft om zijn hormoon huishouding op pijl te krijgen na een periode van pilgebruik. Het kan zijn dat je cyclus nu weer op gang komt. Houdt de pijn aan, of voel je je onzeker over je lichaam nu je cyclus niet op gang komt? Gewoon langs je huisarts gaan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan van alles zijn maar ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Zorg dat je snel bij de Gynaecoloog of een Echoscopist(e) terecht kunt!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt. Die pijn en het uitblijven van de menstruatie kunnen daar een teken van zijn. Zwangerschapshormoon kan al uit je lichaam verdwenen zijn zodat je test negatief is. Heel snel naar de dokter!