Mag je een huid analyse krijgen door de Skin Microscope als je zwanger bent is dat niet schadelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja hoor, dat is zonder gevaar. Het is een microscoop die een vijftigvoudige vergroting per centimeter huid geeft, en daar kunnen foto's van worden gemaakt. Er wordt geen straling bij gebruikt, het is een gewoon per USB-aansluiting op de computer aan te sluiten apparaatje.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had op internet gezocht maar zag ook een apparaat waar je je kin dan ergens op moet zetten en dan en foto word gemaakt dus ik wist niet of die ook wel mocht
Amadea
11 jaar geleden
Dat zal een ander apparaat dan de Skin Microscope zijn geweest. Die omschrijving doet mij meer denken aan de gebitsfoto die bij de tandarts wordt gemaakt. Maar zelfs daar hoef je tegenwoordig geen loodvest meer voor te dragen, hoewel het er nog hangt voor de zwangeren die toch zeker willen zijn van de veiligheid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja daar leek het apparaat wel op haha maar in ieder geval heel erg bedankt