Wanneer een zangere vrouw borstvoeding geeft en een tepelpiercing heeft, krijg je dan 3 stralen melk?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zwangere vrouwen geven meestal nog geen borstvoeding... ;)

Het beste antwoord

Voor de dames die nog kinderen willen en borstvoeding willen geven, de piercings staan deze wens niet in de weg. De tepel bevat meerdere melkgangetjes, en in het geval er al ééntje geraakt is tijdens het piercen, dan blijven er genoeg over om ongestoord borstvoeding te kunnen geven. Het is wel zo dat in de loop van de zwangerschap de tepels veranderen, om zich voor te bereiden op hun zware taak. Deze veranderingen kunnen zodanige vormen aannemen dat het sieraad niet langer goed zit. Er zijn dan twee mogelijkheden. De eerste is, je haalt ze er uit, en probeert ze ongeveer drie maanden na het beëindigen van de borstvoeding weer in te zetten. De tweede mogelijkheid is dat je contact opneemt met je piercer, en in overleg met hem probeert om een passende oplossing te vinden, soms is dat mogelijk door tijdelijk een ander of groter sieraad te plaatsen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Weet je trouwens wel dat zwangere vrouwen nog geen borstvoeding geven??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Scherp Sharona! +1
AWM
14 jaar geleden
Maar misschien zangere vrouwen wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ik ben toevallig een keer wakker;-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Antwoordman LOL..;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo wat een geluk..dat zou namelijk erg zonde zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, misschien wilt papa ook een keer proberen... :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha, scherp, ik had er niet bij nagedacht, had moeten zijn na zwangerschap :P

Andere antwoorden (3)

Ha, die Mangal;

Om drie of meer stralen melk te geven hoeft een vrouw echt haar tepels niet te laten piercen. Een tepel geeft van nature al meerdere fijne stralen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan zwangere vrouwen wordt geadviseerd tepel en of navelpiercingen te verwijderen!

Maar ik waardeer je fantasie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Borstvoeding en piercing een niet aan te raden combinatie.
De piercing zou maar losgaan tijdens het voeden.
Infectie mogelijkheid.
De straaltjes zullen niet veranderen.!