Als ik vandaag stop met de pil is de kans groot dat ik deze maand zwanger wordt??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jvm (724)
het zou niet verstandig zijn zo snel zwanger proberen te raken. Aangeraden wordt eerst een tijdje foliumzuur te slikken. Meer info bij de apotheek, huisarts of andere fora

Antwoorden (4)

Dat valt niet met zekerheid te zeggen. Het is mogelijk dat je volgende week al zwanger wordt. Maar het kan ook maanden, zo niet jaren, duren voordat het lukt. Bij sommige mensen lukt het zelfs helemaal nooit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kans is 50%, je wordt namelijk wel of niet zwanger.

Het kan direct raak zijn, maar het kan ook maanden of zelfs jaren duren. Dus...oefenen zou ik zeggen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt volledig aan je lichaam en cyclus, en aan hoe lang je aan de pil zit. Toen ik stopte met de pil heeft het 7-8 maanden geduurd voordat mijn eigen hormoonhuishouding weer terug op gang kwam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
van stoppen met de pil is nog nooit iemand zwanger geworden,dus de kans dat u daar zwanger van wordt is nihil.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord op een verkeerde vraag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jurgen J., dus de vraag van Lordinna is duidelijk geformuleerd?