Ik ben zWANGER, MAG IK CORNETBEEF ETEN?????

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gefeliciteerd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien dat je er zwangerder van wordt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tsjonge wat een opmerkingen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom schreeuw je?

Antwoorden (4)

Rood vlees word afgeraden tijdens de zwangerschap.
Dit vanwege mogelijk bacteriële besmettingen die niet zo goed zijn voor de baby.

O en teveel gebruik van CAPS LOCK ook
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@visser: dat is hier dus duidelijk niet aan de orde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Lampje: we veranderen niet zomaar een vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vindt het wel een geinige opmerking maar aan de beginletters te zien is dit per ongeluk gegaan.
Er is geen reden behalve dat het zout is. Cornedbeef is gekookt en in stukjes ingeblikt rundvlees.
Doordat er zout aan het vlees is toegevoegd en het gekookt en ingeblikt is, is het lang houdbaar. De term "corn" betekent "kleine, harde korrel" en verwijst naar het gebruikte zout. (Vergelijk het Nederlandse Pekelvlees.) Cornedbeef is oorspronkelijk een joods gerecht. Vrijwel alle cornedbeef die in Nederland verkrijgbaar is komt uit Brazilië. Cornedbeef wordt in Nederland in blik en in plakjes verkocht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal mag men alles eten, mits met mate. Maar dat geldt voor iedereen! EN VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, dat mag gewoon want het is geen rauw vlees. Pas wel op met rauwe melkse kaas (zoals brie) filet-americain, biefstuk. Rauwe vis is ook niet zo verstandig. En als je een kat hebt, laat je vriend of man dan de kattebak schoonmaken.