Zijn dit symptomen van zwangerschap?

Mijn vriendin en ik hebben vorige week zondag sex gehad. Het was onze eerste keer. Op een gegeven moment begon ze te bloeden en toen zijn we gestopt. Ik ben dus niet klaargekomen.

Het bloeden heeft 2-3 dagen aangehouden. Direct daarna kreeg ze last van pijn in de onderbuik, misselijkheid en hoofdpijn.

Mijn vriendin is aan de pil, maar ik heb geen condoom gebruikt. Betekend dit dat ze nu zwanger is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K
Kimath
12 jaar geleden
was ze niet nat genoeg of heb je te ruw gedaan? Dan kan het soms gaan bloeden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet echt slim om zonder een condoom sex te hebben. De pil voorkomt geen SOA....

Het beste antwoord

Ik weet niet of het de eerste keer was voor je vriendin. Maar ik denk niet dat ze zwanger is, de symtonen zijn niet zo snel te voelen. Ik ben een moeder van vier kinderen dus spreek wel een Beetje uit ervaring.
Maar dat je niet bent klaargekomen zegt ook niks je kan namelijk ook al voorvocht hebben gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

is het maagdenvlies ofzo dan niet gewoon gescheurd bij haar? .. de meeste meiden bloeden bij de 1e keer sex!
en je merkt zwangerschap sowieso niet na 1 week al.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat zal niet zo zijn dat ze zwanger zal zijn.
Ik denk eerder dat als het jullie eerste keer was ze dus door jou ontmaagd is en daardoor is gaan bloeden of dat zoveel zou moeten zijn weet ik niet maar dit zou de oorzaak kunnen zijn.
zou me er niet te druk om maken maar als je het zeker wilt weten kun je een zwangerschapstest doen puur voor jullie eigen gemoedsrust.
succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer je vriendin aan de pil is en de pil braaf elke dag dezelfde tijd inneemt kan ze niet zwanger zijn.
Het kan wel zijn dat jullie wild hebben gedaan en er iets is beschadigd in haar vagina.
Bij het "scheuren" van het maagdenvlies wil het ook nog wel eens bloeden.
En als jullie je echt zorgen maken zou ze altijd een zwangerschapstest kunnen doen en samen een SOA test doen, just in case.
In het voor vocht kunnen trouwens wel al zaadcellen zitten, dus daar moet je mee uit kijken!
En je weet zeker dat ze niet nu in haar stopweek zit?
In elk geval zou ik niet bang zijn dat ze zwanger is.
Ik hoop dat dit een goed antwoord op je vraag is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit antwoord is goed hoor +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!
dit klinkt bij mij absoluut niet als een zwangerschap in de oren

ik denk dat het te maken heeft met dr maagdenvlies dan verlies je ook bloed (kan veel of weinig zijn) omdat dat scheurt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat betekent het absoluut niet.
De symptonen die je beschrijft hebben te maken met het feit dat ze voor het eerst sex heeft gehad: daar komt meestal wat bloed bij vrij.

Het doorbloeden, pijn en misselijkheid is niet normaal. Misschien moet ze daarvoor even naar de huisarts.
Vooralsnog heeft dat niks met een eventuele zwangerschap te maken.

Als het voor jullie beiden de eerste keer was, en je vriendin is aan de pil, zou ik me verder geen zorgen maken.
Heb je (beiden) eenmaal ook andere sexuele partners, dan moet je zeker wel een condoom gaan gebruiken ivm soa's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt er zeker niet op dat dit een zwangerschap is.
Het lijkt er meer op dat je of tijdens de penetratie iets kapot gestoten hebt ( denk aan een poliepje of een uitsteekseltje in de vagina) dit is opzich niet erg, maar ga daarmee wel even naar de dokter, die kan even binnen kijken en controleren en kijken of er schade is.
Of je vriendin heeft een doorbraak bloeding, is ook niet erg.
Maar loop dinsdag gewoon ff naar de dokter.
Oja mn voorgangers spreken over het maagden vlies maar dat kan het niet zijn. Omdat dat eigenlijk maar een minimale weefselring is waar uitsluitend haarvaatjes in zitten die alleen scheuren wanneer er penetratie plaats vind wanneer de vrouw niet vochtig genoeg is. En als dat zo zou zijn dan zouden ze niet 3 dagen blijven bloeden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jullie twijfelen, ga dan naar de dokter. Niemand kan namelijk zomaar zeggen of je vriendin wel of niet zwanger is omdat een zwangerschap en de symptomen bij niemand hetzelfde is/zijn. En ook lang niet alle symptomen die op het internet of in informatie folders staan ,slaan op een eventuele zwangerschap. Als een vrouw zere borsten heeft en misselijk is kan dat op een zwangerschap duiden ,maar het hoeft nog niet zo te zijn. Als jou vriendin na de sex, bloed, en buikpijn heeft ,dan kunnen dat zomaar WEL de symptomen van een zwangerschap zijn, maar ook in dit geval hoeft het dus NIET zo te zijn. Ze kan ook gewoon dr hormoon huishouding door stress of spanning of wat voor reden dan ook van slag hebben en gewoon ongesteld zijn geworden.
Bij twijfel dus gewoon een afspraak maken bij de huisarts en die kan je dan meer zekerheid geven daar over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt bij de kruitvat zoon ding kopen op te weten of je zwanger bent,en als je zwanger bent en je wilt het weg halen dan moet je naar de dokter gaan.