Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer ben je weer vruchtbaar na de prikpil

Goedendag, ik ben 24 jaar en heb uit een eerdere relatie 2 kinderen. Mijn laatste zwangerschap gebruikte ik gewoon de pil, en na bijna 3 maanden ontdekte ik dat ik zwanger was. helaaas is deze relatie gestrand en was er zeker van dat ik geen kinderen meer wilde. De dokter adviseerde mij om aan de prikpil te gaan. Ik heb ondertussen een hele leuke man ontmoet,, hij heeft nog geen kinderen... hij ziet mijn kinderen ook als zijn kinderen en behandelt ze ook zo, maar wil toch heel graag een kindje van ons samen, zwangerschap, echo's en alles wat daarom heen zit nog een keer meemaken. Nu las ik dat het heel lang kon duren voordat ik weer zwanger kon worden. In januari heb ik de laatste prikpil gehaald en die zou begin April dus uitgewerkt moeten zijn,, wanneer ben ik weer vruchtbaar ? ik heb de prikpil 3 keer gehaald. op internet staan veel verhalen van 4 tot 20 maanden. Maar wil graag jullie ervaring weten !
alvast bedankt xxx

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

hier lees je heel wat getuigenissen:

http://www.medischforum.nl/onderwerp/16055
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding