Wat is een leuk cadeau voor baby en moeder?

Mijn zus gaat over 3 maanden bevallen, dus ik word tante! Ik vind dat een tante toch wel een specialer cadeau mag kopen -laat de rest maar kleertjes etc. kopen- dus hebben jullie misschien goede ideeën? Ik ben er over aan het denken om cadeaus te 'verzamelen' en deze bij de geboorte in een leuke mand o.i.d. te geven. Ik heb totaal geen ervaring met kinderen, dus; help!

Zat al wel te denken aan zo'n mooi doosje voor de eerste tandjes (misschien een beetje vroeg, maar ja) of een speeldoosje (had ik vroeger ook een).

Weet jij het antwoord?

/2500

Mijn dochter kreeg nadat ze bevallen was van een dochter een roze boeket rozen met een mini bosje roze rozen. Dit was met elkaar verbonden door een roze lint. (van bloemen naar bloempjes. Dit stond voor de navelstreng. Velen vonden dit een heel bijzonder en lief cadeau. Je kunt er natuurlijk een mooie foto van maken die straks in het babyboek kan. Toegevoegd na 1 minuut: Een mooie blijvende herinnering is een klein goud babyarmbandje met naamplaatje

Ik kreeg van mijn schoonzusters een zilveren armbandje met een bedeltje van een kinderkopje eraan met op de achterkant de naam van mijn baby gegraveerd. Ik vond dit heel erg lief, leuk en orgineel. Met onze 2e en 3e kreeg ik weer een bedeltje zo draag ik mijn kinderen altijd bij me.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100