Ik zoek ideeën voor de samenstelling van een kraammand.

Behalve voor de mama met name ook voor de papa in kwestie. Ik kom met betrekking tot de vader nogal slecht tot een idee. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Ik weet niet of je handig bent met naald en draad, anders is een schort voor de vader met van dezelfde stof een slab voor de baby leuk.

Toegevoegd na 11 minuten:
Een fles eigengemaakte kandeel is een specifieke kraamvrouwendrank, maar de man kan het z'n vrouw toch inschenken? En hij mag ook best een glaasje :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1, bedankt voor je leuke idee, maar naald-en draadvaardig ...helaas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen handige vriendin in de buurt die wil helpen?
't is idd heel moeilijk om iets origineels voor de vader te bedenken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik sluit af en kies jou, omdat je het gemeenschappelijke naar voren bracht. Die gedachte werk ik uit

Andere antwoorden (3)

Een koffiemok met SUPERVADER erop of juist een lekker tijdschrift om te lezen in de vanaf nu zeer spaarzame rustige uurtjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor vaders zijn er erg leuke handboekjes(-en) te koop.Bij Bruna hadden ze ook leuke kleine papaboekjes met veel humor, vorig jaar. Misschien hebben ze ze altijd, dat wwet ik niet. Bij Bol.com kan je ze ook kopen of bij ijn link;
http://www.koopje24.nl/search/landing/query/boek+voor+vaders/s/google/koid/7541284276/

Toegevoegd na 8 minuten:
Verder zou je kunnen denken aan de Donald Duck, het meest gelezen 'mannenblad' of een fopsteen; ' I love daddy', een zweetband voor de pols met opdruk 'king of de family', een keycord met opdruk 'baby manager',enz.
Veel babyzaken hebben dit soort artikelen.
13 jaar geleden
Een speentje met daarop de tekst "I ♥ daddy".

Toegevoegd na 38 seconden:
En een slab met dezelfde tekst.

Toegevoegd na 5 minuten:
En er blijken ook t-shirts ermee te bestaan:
Plaatje bij antwoord
Amadea