kan je zwanger worden als je gevingerd word en er zit voorvocht op zijn hand?

ik ben nu een week over tijd en mijn buik doet heel raar. nu weet ik niet of het ligt aan de stress of de seizoenswisseling of iets...

Toegevoegd na 10 uur:
ik heb nog nooit seks gehad en mijn vriend ook niet. het was de eerste keer dat we iets probeerden, dus ik ben echt bang...

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja, je kunt van voorvocht ook zwanger raken. Als je het niet vertrouwt, moet je een test doen meis. Heel veel sterkte. Toegevoegd na 15 uur: je kunt dit ook bij de huisarts laten doen he?? ik zou er niet te lang mee wachten. Misschien maak je je voor niks zorgen. Maar zoals ik al eerder zei, het kan wel. Kop op meis en ga naar je huisarts. xx en sterkte.

Met een beetje pech wel. Met nog meer pech loop je ook bv. HIV op, maar het zal niet snel gebeuren. Alleen als je echt pech hebt. Voorkomen is beter dan genezen.

De kans is zeer klein,maar ik zou het wel even laten checken..

Het is heel onwaarschijnlijk, maar het kan wel.. Als ik jou was zou ik gewoon een test doen, dan weet je het zeker! Door stress kan je menstruatie ook uitblijven!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100