Als iemand drie puntjes achter een zin zet waarin hij antwoordt het gezellig te vinden een tweede keer af te spreken, wat wordt dan bedoeld met...?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
23.7K

Het beste antwoord

Die puntjes staan nog open , mag je zelf invullen , uiteindelijk jullie samen natuurlijk . Hier groeit misschien iets moois uit . veel geluk alvast .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Dat betekent in het algemeen: Je mag de rest van de zin verder invullen...

In jouw geval.. Misschien is er iets gebeurd? Kan de persoon meer verwachten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij zou het dan fijn vinden als jij zijn zin af maakt. hij verwacht antwoord terug... een het kan ook bedoelt worden om een ondertoon te benadrukken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, wat bedoel je precies met ondertoon benadrukken? Dat is negatief toch? Bedoel je dat hij eigenlijk niet meent wat hij zegt?
Dan hoopt hij op een reactie. Die drie puntjes staan eigenlijk voor een korte stilte waarin jij kan reageren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoelt het het beletselteken. Dit bestaat uit een reeks van drie punten en kan op verschillende manieren gebruikt worden. Het kan aangeven dat een gedachtegang niet helemaal wordt afgemaakt en dat de lezer geacht wordt dat wat ontbreekt zelf aan te kunnen vullen.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het interpreteren als.... Wordt vervolgd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat betekent volgens mij dat hij het wel ziet zitten, maar niet goed weet hoe jij erover denkt, dat mag jij op die puntjes invullen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een indicatie voor 'wordt vervolgt'.
Bij smsjes waar je een lange boodschap hebt te melden die niet in 1 sms past. De drie puntjes duiden op er komt nog meer. Opvolgende smsjes beginnen dan ook met drie puntjes.

Maar kan ook duiden op een invulling die je zelf moet/kunt geven aan een zin.
Bijv. 'Als je niet doet wat ik zeg dan...'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat betekent dat het spannend gaat worden haha. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik typ altijd puntjes achter zinnen en het betekent niets... voor mij is het een gewoonte... meer is het niet..

Toegevoegd na 52 seconden:
waarom vraag je het hem zelf niet? hij zelf weet dat antwoord het beste... wij kunnen wel gissen voor je maar schiet je zo weinig mee op :)