Wat is precies een fysisch chemisch proces?

Ik heb ooit eens gehoord dat mannen een "fysisch chemisch proces"hebben waardoor ze altijd even naar een vrouw kijken. Weet iemand hier meer over?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Fysische chemie is die tak van wetenschap van de chemie
die probeert de eigenschappen van atomen, moleculen en
andere materialen te begrijpen op grond van hun elektronische structuur. Door wat men in de natuurkunde heeft gevonden toe te passen op de wereld van de scheikunde, wordt geprobeerd chemische reacties beter te begrijpen en te voorspellen. De fysische chemie doet dus voorspellingen op basis van de natuurwetten.
De mens kent een aantal niveau`s zoals het geestelijke niveau, het emotionele niveau, het spirituele niveau en het fysieke niveau ( het lichaam). Als zich nu iets voordoet in één van die niveaus, uit zich dit in een ander niveau.
Bijv. Stress (geestelijk)veroorzaakt hoofdpijn (fysiek) of stijve en pijnlijke nek,schouders (fysiek). Dit zijn dus de fysische reacties waardoor een man automatisch door een geestelijke prikkel een lichamelijke (fysieke) reactie krijgt en omgekeerd geldt dit ook, omdat de natuur de mens zo gemaakt heeft.(natuurwetten).

Toegevoegd na 6 minuten:
In jouw geval bestaat de reactie van de man dus als fysische reactie in het kijken. Komt die man nu verder in contact met die vrouw en de geestelijke reactie verandert ook nog eens in het emotionele niveau dan volgt er weer een andere fysieke reactie en zo krijg je een heel fysisch proces en dat is de fysische chemie.
amc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een fysisch chemisch proces is een chemische reactie die opgewekt wordt door een stimulus (prikkel uit de omgeving) Door deze prikkels veranderd de samenstelling van het bloed op moleculair niveau. Hier hebben we allemaal mee te maken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier staat er een stuk over..
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/relatie-en-huwelijk/31418-liefdesverdriet-de-hel-van-het-afkicken.html