Geeft een man gelijk bevestiging nadat je hebt aangegeven hem leuk te vinden?

Wanneer je een man vertelt dat je hem leuk vindt en hij ziet jou in het echt of ziet een foto van je, haalt die man je gelijk uit je 'onzekerheid' (vertelt hij wat hij van jou vindt) of doet ie nog ff lekker vaag? Hoe werkt dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (6)

Er bestaat echt geen standaard man. Mannen zijn ook gewoon mensen hebbe elk hun eigen manier van handelen
13 jaar geleden
Ik ben het eens met ronron, elke man is anders. Er zijn mannen die het gelijk laten weten, die je overladen met complimentjes en er zijn stille wateren.
Vaak kun je wel aan zn gedrag merken of ie je leuk vindt (vaak bellen, sms sen, op msn contact zoeken enz).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou je een duidelijk en eensluidend antwoord willen geven, maar dat is niet te dien.

Sommige mannen zijn direct, anderen durven hun mening niet meteen te geven. En er zijn ook mannen die spelen 'hard to get', dan denken ze dat ze interessanter zijn, omdat vrouwen meer moeite voor hun moeten doen.

Als ik me in jou probeer in te leven: als een man niet direct bevestiging geeft, hoeft dat niet te zeggen dat hij je niet leuk vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een man is geen standaard diersoort waarvan je vooraf exact kunt voorspellen wat zijn reacties, gemoedstoestand of handelingen zullen zijn.

Kortom: Ieder mens is anders qua karakter, instelling en achtergrond.
Zelfs mannen ;-)

De ene man is zo extrovert dat 'ie een leuke vrouw gelijk 'inpakt', de ander zal in dezelfde situatie eerst de kat uit de boom willen kijken om verschillende redenen.

Samenvattend en heel kort het antwoord op jouw vraag:
De ene man wel, de andere niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij laat het zich eerst eens door de kop gaan , en zal je meer gaan bekijken , maar meestal niet direct antwoord geven . ( uitzonderingen daargelaten ) .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt er vanaf. Als hij jou ook al een poosje leuk vindt dan zal het waarschijnlijk een opluchting zijn en zal hij je vrij snel bevestiging geven.
Als hij je echt niet leuk vindt dan hangt het er ook vanaf. Als hij een lafaard is dan geeft hij misschien wel nooit antwoord, laat je in onzekerheid en hoopt dat het doodbloed en als hij een beetje dapper is dan zal hij niet al te lang wachten met je uit de droom te helpen.
Maar het kan natuurlijk ook dat hij het gewoon nog niet weet. Dat hij je misschien wel leuk vindt, maar er eerst nog over na moet denken of hij je ook op die manier, zo leuk vindt.
Of hij heeft al een vriendin of een partner en durft dan niet te zeggen.
Een exacte tijdshoeveelheid is niet te zeggen, dat verschilt echt per man en het ligt er ook aan hoeveel het hem interesseert en hoe druk hij het heeft. Als hij om je geeft zal hij je snel uitsluitsel geven. Als hij je niet leuk vindt en een lafaard is, misschien wel nooit.
Hoop dat je er wat aan hebt.