is het raar om als meisje een jongen uit te vragen?

Toegevoegd na 16 uur:
ik bedoel in de zin van '' mee uit vragen'' gewoon gaan stappen/iets leuks gaan doen in de weekend

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nee!! Super toch?! Ik als man vind het een beetje raar hoe het altijd 'moet' tussen man en vrouw. De man 'moet' de vrouw eerst zoenen en moet veel initiatieven nemen. En dat terwijl vrouwen toch zeer geemancipeerd zijn... Toch? Lijkt mij heel leuk als een meisje eens zegt: 'hey, zullen we eens dit en dat doen!' Al vind ik dat het 'ten huwelijk vragen' wel door de man 'moet' gebeuren... vraag me niet waarom!

nee.

Nee. Tijden veranderen. Tegenwoordig is dit ook niet vreemd meer.

tegenwoordig kan alles .. dus je kan het gerust vragen succes

Nee, natuurlijk niet! Waarom zou dat raar zijn? Het moet niet altijd op de klassieke manier zijn he?

Nee, wie heeft überhaupt ooit bepaald dat een jongen een meisje uit moet vragen?

Niet raar. Je kunt het ook nog anders doen: dan zeg je tegen hem: Hey, waarneer vraag je me eens een keertje mee uit?

Neej als je een man leuk vind kan je het versierproces voor hem makelijker maken door hem te helpen if they help you they like you. Dus vraag hem uit of geef een hint dat je met hem uit wilt. Als hij interesse heeft zal hij wel ja zeggen.

Nee! Dit overkwam mij 35 jaar geleden al!!

Toen ik jong was, was dat absoluut niet gebruikelijk, en kon je alleen voor een speciale gelegenheid een je bekende jongen vragen. Tegenwoordig kan je altijd vragen of iemand zin heeft om mee te gaan naar de bioscoop of ""stappen"". Er schijnen veel jongens te zijn, die dat juist leuk vinden. En waarom niet? We betalen voor onszelf, dat wel!

Als je het bedoelt in de zin van verhoren, is dat idd niet zo netjes. Maar bedoel je MEE uit te vragen, dan is daar geen enkel bezwaar tegen. Da's gewoon emancipatie.

nee,vroeger wel en als je het doet moet je hem wel duidelijk vertellen waarom je het doet,zomaar voor een keer of ben je verliefd op hem

OMG Neee echt niet! ik had mijn ex mee uit gevraagd als ik dat toen niet gedaan had hadden we ook geen verkering.. en eng is het niet! gewoon doen want er is niks mis mee als een meisje een jongen mee uit vraagt.

Dit is niet raar meer , vroeger was dat wel anders . Je wilt gewoon zoveel mogelijk informatie van hem (ook omgekeerd) zodat je weet wat voor vlees je in de kuip hebt .

Thank God dat er zulke meisjes zijn die dit willen/durven. Het is juist iets positief. Jongens kunnen ook onzeker zijn en dan is het heel geruststellend om te zien dat het meisje laat zien dat er interesse is. Dus NEEH, het is totaal niet raar :)

Helemaal niet raar, ik heb vorige week nog een jongen gebeld om samen uit eten te gaan en een filmpje te kijken. Tijdens ons gesprek eerder die week had hij het over een leuk restaurantje, dus toen vroeg ik aan de telefoon: Dat sushi-restaurant waar je het over had klinkt erg leuk, zullen we daar samen eens naar toe gaan?

tuurlijk niet als jullie beiden op elkaar zitten te wachten en jij ziet een mooie kans meteen grijpen ik zit zelf ook eigelijk een beetje te wachten op haar en het goede moment wat je natuurlijk ook kan doen is erover praten of zeggen dat je zoiets wel met je verjaardag zou willen doen ofzo

ja wat is dat voor iets achterlijkst, zoiets heb ik nog nooit gehoord

nee denk ik niet. vind het zo'n onzin dat mensen anders denken.

Nee, niet raar. We leven in 2010. Vrouwen zijn geëmancipeerd en weten precies wat ze willen en wat niet. Als jij die jongen leuk vindt, vraag hem dan gewoon. Als hij het niet ziet zitten hoor je het vanzelf. Ook hij zal het niet raar vinden, maar misschien wel verrast zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100