nee, lijkt me een afwijking, als dit al bestaat

Toegevoegd na 10 minuten:
voor zover mij bekend wordt ergens in de embrionale fase dit lichaamsdeel uiteindelijk een penis of een clitoris afhankelijk van het geslacht. Een dubbele clitoris zal dan net zo uitzonderlijk zijn als twee piemels
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Lovely;

Nee, behalve als ze een vriendin heeft die de hare ook ter beschikking stelt. Anders is het een zeer zeldzaam verschijnsel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, maar geloof me: die heb je ook niet. Het is wél normaal dat een vrouw kan klaarkomen door stimulatie van meer dan één gebied.

Bedoel je misschien de g-spot? Dat is een gebiedje in je vagina, naar de voorkant. Het voelt soms een beetje ruwer aan dan de rest van je vagina.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over hoeveel hebben we het dan? En hoort bij elke clitoris in jouw hypothese dan ook een vagina? Nee, het lijkt mij zeker niet normaal, net zo min als het hebben van b.v. 3 borsten.
Maar de chirurgijnen zijn tegenwoordig zeer kundig en kunnen er wellicht iets aan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat is niet normaal en bestaat ook niet,of er moet n foutje ergens tijdens de ontwikkeling zijn op getreden.