Hoe weet je dat iemand verlieft is?

ik ben verlieft. Ik ken hem alleen via msn en Hyves
En ik denk ook dat hij ook verlieft op mij is

Weet jij het antwoord?

/2500

Als hij het de hele tijd over je heeft, zelfs bij mensen die hij niet kent. En als hij jou iedere minuut een krabbel stuurt...

Dat weet je nooit zeker via een Social Network. Kijk uit met relaties via Hyves en MSN. Men kan zich zo gemakkelijk anders voor doen dan men is, wat het lastig maakt om iemand te beoordelen. Je kan het maar niet vaak genoeg zeggen: Wees voorzichtig hiermee.

Ik denk niet dat het zo slim is om iemand te vertrouwen die je van msn kent je kunt de gevoelens van die persoon namelijk niet controleren ik bedoel niet zien ofzo in het echt.

Dat weet je niet Totdat je hem of haar een langere tijd in het echt hebt ontmoet .

Je kan maar weten of iemand verliefd is als je naar zijn daden kijkt!!! Alles op msn zijn maar woorden het is makkelijk om te zeggen ik hou van jou maar bewijs het is kus de persoon bv... Je kan zien dat iemand verliefd is: Door zijn ogen grotere pupillen IS blij als je er bent Gaat flirten met je (als hij assertief is) of is juist heel verlegen bij jou. Probeert contact te zoeken Kortom zijn allemaal fysische waarnemingen ik zou voorstellen om is af te spreken..... Mensen zeggen veel maar als de woorden niet kloppen met de daden dan klopt er iets niet!! Zo moet je ook nagaan of hij wel daadwerkelijk verliefd op je is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100