Als je een gevoelige man bent die nogal emotioneel is , ben je dan een homo?

Ik ben zelf een hetro man (19 jaar)... En ben nogal erg gevoelig :( In relaties toon ik meestal men gevoelens en kan ik er vrij over praten... Alhoewel ik et zelf slecht vind:(

Relaties die ik gehad heb zijn slecht geëindigd meestal werd ik bedrogen..

Is ook te verklaren omdat de meeste vrouwen een toch macho man willen die de leider is en dominant is en die toont zen gevoelens niet....

Daarom zit ik nu met een dilemma men persoonlijkheid onderdrukken want anders ga ik nooit aantrekkingskracht blijven onderhouden of toch mezelf zijn..

Vraag is dus: is het wel aantrekkelijk een gevoelige man.... (En ik heb het dus niet over uiterlijke kenmerken he puur innerlijk)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Jij bent een gevoelige jongen, en je denkt dat vrouwen van macho houden en daarom je relaties op de klippen lopen. Ook vraag je je af of dat iets met homoseksualiteit te maken heeft. Je maakt hier een paar denkfouten: 1. gevoelig en emotioneel zijn heeft niks te maken met je seksuele geaardheid. 2. Vrouwen vallen niet per definitie op macho mannen. 3. Vrouwen hebben niet per definitie een hekel aan gevoelige mannen. Kortom: Jij bent goed zoals je bent. Dat je de ware nog niet gevonden hebt, heeft niks te maken met je gevoelige karakter. Ga je karakter niet onderdrukken. Ga je niet anders voordoen dan je bent, want dat is sowieso gedoemd om te mislukken. En tenslotte: Mocht jij diep in je hart weten dat je eigenlijk gewoon homo bent, wees daar dan alsjeblieft gelukkig mee en trots op. Het is de enige manier om werkelijk het geluk te vinden. Blijf wie je bent! Veel geluk.

Nee hoor, als je aantrekkingskracht voelt bij je eigen geslacht. Er zijn meerdere mannen gevoelig emotioneel, dat heet een metroman. Het staat voor de vrouwelijke kant van een man.

Zoals mijn moeder zou zeggen: op elk potje past een dekseltje. Misschien ben je gevoelig, maar betekent niet dat er iemand jouw niet leuk vind.. Zijjn genoeg vrouwen op de wereld.. En elke vrouw heeft een andere vraag.

Nee, je bent geen homo als je gevoelig bent en makkelijk over je gevoelens kunt praten, meeste vrouwen vinden het juist fijn als een man dat kan. Ga jezelf alsjeblieft niet anders voordoen dan je bent, je bent nog jong en het meisje dat deze eigenschappen wel weet te waarderen komt echt heus nog wel op jou pad.

als je jezelf homo voelt ben je wat mij betreft homo en op geen 1 ander manier iemand anders of juist één kant vanjezelf kan wat mij betreft niet bepalen of jij nou homo bent of niet. dus puur volgens jou vraag ben je wat mij betreft geen homo.

Natuurlijk is een man met gevoel aantrekkelijk! Schaam je er alsjeblieft niet voor en wees blij dat je gevoel hebt. De maatschappij is zo hard en je wordt hard gemaakt, maar is het niet prettig om je niet te hoeven verstoppen en emotie kan tonen? Vrouwen hebben echt niet allemaal behoefte aan een macho man ik snap niet hoe je daar bij komt. Een gevoelige man kan net zo`n persoonlijkheid zijn dan een macho. Vaak zelfs een nog grotere omdat hij durft zichzelf te zijn. Niemand moet zijn pesoonlijkheid onderdrukken, want dat houd je niet vol. Je moet natuurlijk niet om alles huilen zoals bij een vlieg die wordt doodgeslagen, om het maar eens te overdrijven, maar gevoel mag en ook voor mannen. Het is pure pech dat je relaties niet standhouden maar het komt even vaak voor bij macho mannen en misschien nog wel meer. Ik zou er niet aan moeten denken om met een man te leven die zijn gevoelens niet toont en die dominant is. Ik denk zelfs dat de meeste vrouwen zo`n man eerder verafschuwen.

Wie of wat aantrekkelijk is, dat is per persoon verschillend. Ik vind het wel fijn als een man een gevoelige kant heeft, en dit ook durft te laten zien. (niet overdreven dat hij hard aan het huilen is bij een zielige film) Maar tikkeltje macho en gevoelig kan ook prima te combineren zijn toch. En nee je bent dan geen homo! Sommige mensen zijn nou eenmaal wat gevoeliger dan de andere. Misschien is het een idee om de term HSP te googlen. Hoog sensetieve personen. (en nee niet om een stempel te drukken, maar om wat meer te lezen over hoog gevoeligheid) Je komt vast nog wel de juiste persoon tegen, bij wie je lekker jezelf kunt zijn! Groetjes

Je bent pas gay als je op mannen valt. Zo simpel is het gewoon. Al kan je dan uiteraard ook nog bi zijn... Maar ik herken mijzelf enorm in jouw verhaal! Ik ben nu 25 en eigenlijk wel trots en blij met mijn gevoelige kant. Ik merk ook dat mensen (vooral vrouwen) dit waarderen. Helemaal niets slechts dus. Wees blij dat je geen gevoelloze lompe zak bent man! Wel moet ik zeggen dat het misschien wel zo is dat vrouwen je eerder als 'een vriend' zien... Persoonlijk zie ik er wel mannelijk, groot, breed enz uit, maar op een of andere manier lijken meisjes/vrouwen toch vooral te vallen voor de badboys. Zelfs als ze dat zelf ontkennen, iemand die losbandig leeft en overal schijt aan heeft (even kort door de bocht) lijkt toch aantrekkelijker te zijn. Ook al is er niet op zo iemand te bouwen. Erg frustrerend soms! Maar blijf gewoon jezelf! Er zijn genoeg meisjes die jou leuk zullen vinden.

Ik zou zeggen, blijf vooral jezelf., een macho is misschien wel eventjes leuk voor sommige vrouwen. maar veel vrouwen knappen daar juist op af. Liever een betrouwbare lieve gevoelige man dan een macho waar je niet op kan vertrouwen.

Wel eens van HSP gehoord? High Sensitive Person oftewel Hoog sensitief persoon. er zijn verscheidene testjes op internet te vinden of je dit bent of niet, en als je er meer over leest weet je misschien waarom je zo bent.. wees wel jezelf! als je dat niet bent word jij niet gelukkig, en je vriendin ook niet als die erachter komt dat je anders bent dan je doet.. misschien een idee om 1 van deze boeken te lenen bij de bibliotheek (of kopen) http://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekresultaten/Ntt/Elaine+N+aron/Ntk/books_all/Nty/1/suggestedFor/Elaine+N+aron/N/8299/Ne/8299/search/true/searchType/qck/index.html?_requestid=101328 Schrijfster: Elaine N Aron Toegevoegd na 2 minuten: en nee je bent geen homo omdat je gevoelig bent, je bent pas homo als je je eigen geslacht aantrekkelijk vind en het ander geslacht niet. Gevoelige mannen kunnen ook echt aantrekkelijk vinden, een doorsnee vrouw wil niet zeggen dat deze een macho man wilt..! Toegevoegd na 2 minuten: BE YOUR SELF! Toegevoegd na 3 minuten: sorry ben een jongen, nadat ik dit geplaatst had zag ik dat t een vraag aan vrouwen is..

Wees blij dat je niet zo'n oppervlakkig type bent....

ABSOLUUT NIET als kernachtig antwoord op je vraag. gevoeligheid en sexuele geaardheid hebben niets met elkaar te maken, net als dat een gevoelige man niet verwijfd hoeft te zijn en een homosexuele man zeer dominant mannelijk gedrag kan vertonen. Veel vrouwen zijn zo klaar met haantjes, ze hebben liever een echte man met gevoel en humor, waar ze ook nog iets anders mee kunnen doen dan recht op en neer, om het maar wat verbloemd te formuleren. Als je zachtaardig bent, kan het zijn dat mensen een loopje met je nemen en daar misschien ook mee weg kunnen komen. Ze hebben echter vooral zichzelf te pakken want ze diskwalificeren zich voor een relatie met jou. Weest trots op jezelf, houd je rug recht en weest trouw aan jezelf, dan heb je de beste kans de juiste vrouw te treffen. Sterkte.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100