Slechtste openings-zin?

Wat is de slechtste openings-zin die jezelf ooit hebt gebruikt? Ikzelf heb ooit eens gezegt tegen een meisje of die tong-piercing nog ergens naar smaakt? (met succes, maar is wel heel slecht, vind ikzelf).

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (20)

Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, maar wat ik zo verschrikkelijk vind is: ' ken ik jou niet ergens van?'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en net vond je deze leuk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
scherp...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hhaa 3 ups en 3 downs hoe triest zeg....
De ergste die ooit tegen mij gebruikt is is 'Deed het pijn, toen je uit de hemel viel?'. Ik dacht echt dat dat zo'n slechte was dat hij alleen op tv gebruikt werd XD, maar blijkbaar niet.

Zelf ben ik niet echt van de openingszinnen eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vriendin van ons is verpleegster in het Anthonie van Leeuwenhoekziekenhuis (gespecialiseerd in kanker).
Die begroette een keer in een volle wachtkamer iemand hartelijk met de welgemeende vrolijke uitroep: "Hé hallo, lééf je nog...!".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Je antwoord gaat toch niet over een openingszin, of begrijp ik het verkeerd? Een openingszin is toch bedoeld om iemand te verleiden?
Aan de kust bij een duits meisje:

Ich heist ... Wie heist bist du?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, die werkt alleen maar in het nederlands vriend...
Ik ben ooit eens begonnen met de zin: Jij ziet er mooi uit. Dat wou ik even tegen je zeggen voordat ik ga...

Tja en toen ging ik direct naar huis, dat meisje in opperste verbazing achterlatend. Nooit meer iets vernomen van dat meisje natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha,, en als je haar de volgende x tegenkomt is 't scoren zeker :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alleen die volgende keer was er dus niet xD
Iemand omver lopen, dan excuses aanbieden en dan vragen of iemand iets te drinken wil omdat je zo "per-ongeluk" tegen haar aan liep...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Woon jij niet ook in... ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ga nog niet veel uit vanwege mijn leeftijd maar een slechte openingszin zou wel iets zijn dat het meteen iets met seks te maken heeft. Bv. meteen met schatje aanspreken terwijl je elkaar nog niet eens kent.. Nee bah.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schatje heeft niks met seks te maken hoor.
Ik ben het helemaal met Girlstar eens: ze moeten niet meteen met sex beginnen, dat is de grootste afknapper ooit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik draag mijn haar in allerlei kleuren, die ik regelmatig afwissel. De meest idiote en slechtste openingszin was, terwijl diegene naar beneden keek: ik zou er graag vanavond nog achterkomen of je haar overal paars is...

Nu hoop ik niet dat er iemand komt die zegt dat je daar min of meer om vraagt ('t kunt verwachten) als je paars en blauw haar hebt. Ik ben namelijk graag mezelf en vraag nergens om ^^
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oeleboele, kutje voele is ook behoorlijk slecht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zullen we bij mij thuis pizza eten en neuken of hou je niet van pizza.
Ijsblokje op de grond gooien en zeggen dat het ijs gebroken is.
Vragen of het pijn deed toen ze uit de hemel viel.
Vertellen dat haar vader veel moeite heeft gedaan om alle sterren uit de hemel in haar ogen te plaatsen.
Haar vertellen dat je nu gelukkig kan sterven omdat je voor het eerst ware schoonheid hebt aanschouwd.
Aangezien ze al het hoogtepunt van charme, schoonheid en bevalligheid is of al haar hoogtepunten die mate van perfectie bereiken.
Ben je geil of wil je een koekje.
Wat ze de volgende dag bij het ontbijt wil.
Aan welke kant van het bed ze slaapt.
Of ze me zou willen stalken.

Allemaal bij de zelfde vrouw op de zelfde avond met nog een heel aantal die ik me nu even niet kan herrineren. Zelden zoveel lol gehad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Allebei wel redelijk maar ik iig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moedig van je. EN van haar trouwens, dat ze dat helemaal heeft uitgezeten. ;-)
Ha, die Dunno;

De slechtste openings zin; "Jij hebt een opening, ik heb zin".
Nee, noot gebruikt; ik schaam me er al voor als ik het lees....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken jou ergens van... maar ik kan je niet thuisbrengen, want m'n fietsband is lek!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Ik vind deze helemaal niet slecht.
bij een meisje met een pet op vragen of ze een "bad hair day" had, werkte trouwens wel. is toch niks geworden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"haal jij een drankje voor me, dan ga ik ff poepen"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben ooit eens benaderd met de volgende zin:

Kun je goed timmeren? Dan bouwen we een bed en duiken er samen in..

tja.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben jij ook zo´n fan van de Golden Earring als jouw broers? Ik kon hem niet zo goed verstaan omdat dove mensen minder duidelijk articuleren.... Het wijzen naar zijn oor begreep ik ook niet meteen. Het kwam waarschijnlijk door de alcohol en de muziek die zo hard stond. Ja, Golden Earring was het.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Hoi, Hoe kom ik in Uterecht?"

*Zucht*