Verliefd op iemand die jou ook leuk gevonden heeft, maar nu al een vriend heeft.

Ik ben verliefd op een meisje van het werk. Het begon allemaal toen zij aangaf mij meer dan leuk te vinden. Echter vanwege me verlegenheid wist ik niet wat te doen. Momenteel ben ik echt tot over mijn oren verliefd, ben ik al langer maar de laatste tijd kreeg ik pas echt een goed gevoel.

Er gebeurde dingen die ze naar mij deed die ik niet acht als normaal. Er waren ziezo wat momenten de laatste tijd waarop je op kan maken dat ze me meer dan leuk vind zeg maar, of in elk geval dingen die ze niet bij andere jongens doet.

Nu is het probleem dat het alweer 8 maanden geleden is dat ze aangaf mij meer dan leuk vond, en toen ik aan het afwachten was zij in die tijd van zo'n 4 maand een andere jongen ontmoet heeft waarmee ze nu dus een relatie heeft, dit wist ik tot voor kort nog niet... Terwijl ik dus wel een goed gevoel overhield aan de laatste weken tussen ons zeg maar.

Wat moet ik nu doen, haar proberen te vergeten? Ze doet toch echt dingen naar mijn mening dat toch niet geheel normaal is, zoals elke keer toen ik de bij haar kassa langskwam steeds haar hand opsteken toen ze toch echt bezig was met de klanten, en dit gebeurde elke keer die dag...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

ik denk dat je gewoon even met haar moet praten,want t zou heel vervelend zijn als ze alleen maar je gevoelens verder door de war zou gooien
zo weet je nog niet waar je aan toe bent
mocht het zo zijn dat het kan ook natuurlijk haar karakter zijn en is ze van nature zo tegen iedereen dan zou ik als ik jou was het proberen te vergeten
dus in de pauze gewoon erop afgaan en vragen hoe je dit allemaal moet zien..!

succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
merk dat je er echt mee zit 2"ronde ,dus dan maar dit ,zeg een keer zo luchtig mogelijk ;ik hoor dat je verkering hebt als mischien een keer uit gaat ,ben ik er voor je ,dat is niet zo direct of afschikkend ,verder helaas alleen maar afwachten en zo normaal mogelijk blijven in de omgang