Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Spelen kindjes meer met iets als je er veel van hebt?

Mijn kindje heeft niet lang interesse in het speelgoed, ik weet dit normaal is voor de leeftijd. Wij hebben een grote toet toet baan gekocht, maar die staat meer voor de sier.de auto's worden wel eens eventjes genomen. Ik hoorde van een andere mama dat speelgoed pas leuk is als je daar veel van hebt, dus meer toet toet... Is dat zo? (Is een vb, bij ons is het nu toet toet, maar kan ook bvb Duplo, Playmobil zijn)

2 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat geldt alleen voor speelgoed dat hen interesseert. Hoe meer van dat speelgoed, hoe beter ze hun creativiteit kunnen ontplooien.
(Lees meer...)
2 jaar geleden
Kinderen spelen juist meer en langer met speelgoed als ze minder hebben.
Kies vooral voor speelgoed wat breed gebruikt kan worden, dit prikkelt de fantasie.

Alles van Vtech is wat dat betreft heel saai, je drukt op een knopje en je hebt wat geluid/licht/lawaai. Het heeft vaak maar 1 functie.
(Lees meer...)
2 jaar geleden
Ritsuka
2 jaar geleden
Mijn kleine is nu 2 1/2 en leeft zich uit met Duplo en houten blokken. Doet alsof een hoekprofiel een boek is, houd een langwerpig blok Duplo aan zn oor als telefoon, zo leuk om te zien.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding