Snijd je braambessen beter doormidden voor een peuter?

Mijn peuter eet graag braambessen, ik snijd ze door midden, maar is het wel ook zoals bij druiven dat je ze beter doormidden snijd? (Het kauwt namelijk makkelijker)

2 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Nee, bramen zijn zo zacht dat een peuter ze ook wel heel kan verorberen, Druiven hebben een taaiere schil waardoor je ze beter halveert voor een peuter.