Hoe kun je het beste iemand verkering vragen?

Ik ben super-super verliefd op een meisje uit mijn klas en ik wil haar verkering vragen. Maar nou mijn vraag: Hoe kun je dat het beste doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Stap 1: Ga eerst eens gewoon met haar praten (mag ook op msn) Stap 2: Ga dan een beetje flirten: Geef haar complimentjes. Stap 3: Geef elke keer als je met haar praat iets meer over jezelf vrij. Stap 4: vraag in een gesprek of ze iemand leuk vind of wat op wat voor soort jongens ze valt (dit kan al een afwijzing zijn). Stap 5: Spreek met haar af om naar een film te gaan. Stap 6: Beviel het bij de film spreek vaker af. Stap 7: Praat nog meer met haar (dan over gevoelens) Stap 8: Zeg in het gesprek van stap 7 ergens aan het einde: Ik vind jouw wel leuk. Stap 9 (als je stap 8 niet lukte): Ga gewoon weer eens naar de bios en zeg na de film wat je voor haar voelt (hoeft niet gelijk verkering vragen te zijn). Vraag op de volgende manier verkering: Wil jij mijn vriendin worden of ik vind je wel een leuke meid, mag ik je vriend worden ( Natuurlijk mag je eigen keuze ook) IK HOOP JE HIERMEE GEHOLPEN TE HEBBEN Gr youri ps:extra hulp nodig vraag dan maar even, ik zal het dan even uitbreiden en verbeteren.

spreek met haar af. en kus haar. kijken of ze het gevoel ook heeft. misschien is zij wel meer verliefd op jou dan jij op haar wie weet. gewoon proberen en met haar praten. niet overhaasten. en gewoon ervoor gaan. en als je gezoend hebt of afgesproken hebt kun je gewoon vragen zou jij mijn vriendin wel willen zijn.

Een gesprek met dat meisje beginnen. Het liefst alleen met haar. En dan langzaam opbouwen. En haar vertellen wat je voor haar voelt Hoe mooi,knap lief of grappig ze is. En dan vragen aan haar of ze met jou verkering wilt. Om geen blauwtje te lopen kan je ook nog van te voren je vrienden naar haar sturen om te peilen wat zei van jou vind. Wel een echte vriend die je vertouwt. Veel succes!

Waarschijnlijk is de eenvoudgste weg via een keertje uitgaan. Mara ik weet niet hoe oud je bent. Ik zou haar mee vragen naar een rustige leuke/grappige film. Na afloop ergens een terrasje / kroegje zoeken en nog wat gaan drinken. Als de match er is, dan wordt dat in de loop van de avond duidelijker. En wie weet, hoef je er geen scouts op af te sturen. En zit je toch voor het einde van de avond met de lippen bij elkaar. Dit moet je niet forceren. Als het moment er is, dan merk je dat. De wereld lijkt even stil te staan, en je voelt je veilig in haar ogen. Natuurlijk is het daarna geen probleem meer om duidelijk te maken dat je graag nog een keer een avondje met haar uitgaat. Mocht er geen kus zijnl;l dan kan je haar nog een eker vragen, als je het gevoel hebt at ze in ieder geval een leuke avond heeft gehad.

Je moet gewoon eropaf stappen en dan het vragen. Niet te lang eromheen draaien, gelijk out of the blue.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100