Mag een baby van 8 maanden honingmeloen?

Ik weet dat een baby jonger dan 1 jaar geen honing mag, maar mag een baby wel honingmeloen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.5K
Ritsuka
3 jaar geleden
Pas op met eventuele pitjes

Het beste antwoord

Meloen is vanwege zijn zacht zoete smaak erg geschikt als fruithapje voor je baby. Honingmeloen heeft niets met honing te maken, dus die mag ook.
Honingmeloen dankt zijn naam aan de opvatting dat deze ‘zo zoet als honing’ is.
Toegevoegd op 05 mei 2020 07:51: bron