Zijn diepvriesgroenten geschikt voor een baby?

Ik maag groente en fruithapjes bijna altijd zelf. Af en toe eens een olvarit potje maar zelf eten wij deels vers en deels diepvriesgroenten. Ik kook als ik geen verse groenten meer heb dus altijd met diepvriesgroenten. Nu is het zo dat op de zak staat bvb; 100% broccoli. Zijn zulke groenten dan ook geschikt om te verwerken in een babymaaltijd? Op de boterham doe ik altijd wat geprakte fruit, soms is dit ook diepvriesfruit.

3 jaar geleden
4.4K
jodyenboyke
3 jaar geleden
Top dat je veel zelf maakt, voor je baby. Ik kookte altijd op zondag voor de hele week voor mijn zoon. En vroor het dan in. Toen hij nog heel klein was, deed ik de prutjes in de bakjes voor ijsblokjes, en kon dan makkelijk porties verdelen.

Antwoorden (1)

Ja hoor, die kunnen prima voor een baby.
Ze worden vers ingevroren, en er zitten geen toevoegingen in.
Diepvries groente en fruit is vaak ook wat zachter, wat handig is voor een baby.