Hoe kan ik het beste diplomas, tekeningen, papieren knutselwerkjes van mijn kinderen bewaren?

In kartonnen dozen, met als risico aanwezigheid van zilvervisjes? Of in plastic dozen maar verteert het het dan niet?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.7K
Amadea
4 jaar geleden
Scannen en digitaal opslaan.
Ritsuka
4 jaar geleden
Scannen of foto's maken. Bewaar 1 of 2 highlights.
Pieterke
4 jaar geleden
Ik heb allerlei dingen, zoals rapporten, diploma's en dingen uit mijn kinderjaren in een metalen kistje liggen. Gaat prima, verkleurt niet, geen zilvervisjes enz.
Abcde
4 jaar geleden
Lamineren of plastificeren is ook een idee.
https://www.bol.com/nl/l/lamineerapparaten/N/25990/

Antwoorden (1)

Enkelvoudige vellen papier, zoals tekeningen en diploma's bewaarde ik voor mijn kinderen in een map in insteekhoezen. Knutselwerkjes gingen in verhuisdozen.