Hoe ziet de huidskleur er uit van een baby van gemixte ouders?

Hoii,

Ik heb even een vraag!
Hoe ziet een baby zn huidskleur eruit die een Nederlandse moeder heeft en een Antilliaanse/Surinaamse vader heeft?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
4.9K
Amadea
4 jaar geleden
Hangt er maar net vanaf wiens genen het sterkst zijn. Kijk bijvoorbeeld naar de vrouw van prins Harry, van wie je als je het niet weet niet zou vermoeden dat haar moeder een donkere huid heeft.
crispy
4 jaar geleden
In principe wordt het dan karamel. Maar je hebt veel variaties: donkere en lichte karamel en alles daar tussenin...
Castle
4 jaar geleden
De kleur kan allerlei variaties zijn. Er zijn zelfs voorbeelden te vinden waar donker gekleurde ouders een blank kind kregen. Het is dus moeilijk te zeggen. Aan de andere kant zou het toch niet uit moeten maken. Beter hopen dat het gezond ter wereld komt.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Hoogstwaarschijnlijk krijgt de baby een mooie getinte huid! :))

Antwoorden (2)

Die heeft waarschijnlijk een prachtig getint huidkleurtje waar menig andere blanke (of moet je tegenwoordig 'witte' zeggen) jaloers zou zijn.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Die kan er gewoon blank uit komen maar ook gewoon bruin er is geen vaste huidskleur zo zijn bij mij in het gezin mijn oudste zus blank en verder wordt het langzaam aan donkerder. Het verschilt gewoon..
Maybe your Brown maybe your pale...

Ps. Indische vader Antilliaanse moeder... 4 kinderen samen gemaakt en everybody is different...