Ben verliefd, maar waarom word ik steeds weer onzeker?

Het lijkt er ook op dat ze mij leuk vind, heeft ze zelfs al een keer gezegd maar dat is al heel lang geleden. De laatste tijd lijkt het er wel op maar waarom begin ik steed weer te twijfelen?

Steeds weer wat ziet ze in mij etc. Waarom gebeurt dit en wat kan ik er aan doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.leerlingen.com/liefde

Antwoorden (10)

Ben je ook op haar? In dat geval vraag naar haar telefoonnummer op een feestje ofzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onzekerheid hoort onlosmakelik bij verliefdheid. Het zal je worst wezen, of personen (waar je niet verliefd op bent) Voor hen kleed je je niet mooi aan, voor hen doe je geen luchtje op en bedenk zelf eens iets.
Juist die ene persoon, daar draait het allemaal om.
Het liefst wil je de hele dag door bevestigd worden dat je nog steeds nummer een bent. In wezen is een verliefd mens zowel een heel sterk (verliefdheid geeft ook vleugels) als een geweldig kwetsbaar wezen.
Het is zowel heerlijk als vreselijk tegelijk..
Ik weet het heus ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok, allereerst: hoe oud ben je (ong.)?
Stel tussen de 11 en 17: als je te onzeker bent ga je naar haar vriendinnen toe. Probeer eens een goeie gelegenheid te vinden om actie te ondernemen (feestje, uitje watdanook). Anders: spreek af met vrienden van haar (en van jou), en kom viavia in contact met haar. Je moet zorgen dat je sowieso zsm afspreekt, en niet blijft msnen/smsen. Praat veel, let op signalen, en probeer haar bijvoorbeeld te zoenen ofzo. Ze zal waarschijnlijk niet weigeren, en dan weet je of het verdergaat als relatie of niet. Wat heb je te verliezen? Alleen te winnen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik bedoel anders als in: als er geen goeie gelegenheid in de nabije toekomst is. Je moet soms geduld hebben voor het juiste moment, maar niet te lang! Anders kunnen er bij beiden twijfels ontstaan die je niet wilt hebben!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan ook voorzichtig met hyves beginnen en ga er voor dan komt het van zelf wel goed volg je hart
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is serieus geworden. Daarom ben je onzeker.
Wat ik herken is dat je in je verliefdheid eigenlijk alleen maar zo leuk en geweldig mogelijk wilt zijn.
probeer gewoon te genieten. En gooi die onzekerheid weg...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Brrr... Babyfaced, dit valt me echt tegen: Bron: http://www.goeievraag.nl/vraag/opeens-onzeker-bijzijn-kersverse-vriend.49640 Gepikt van: Briljant4u
XiniX
Rieneke Mooi 'eigen werkje' van gemaakt.
- van mij, je kan veel beter...
Niet denken, maar doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je het gewoon niet geloofd dat er iemand jouw leuk kan vinden.

Komt misschien ook omdat jij jezelf niet eens leuk vindt, laat staan dat een ander het zou kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je zo onzeker bent kan dat wel eens zijn dat verliefd bent op haar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mogelijk heb je een minderwaardigheidscomplex !! Grijp die kans toch !! straks geeft ze het op , en heb je er misschien ewig spijt van !!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je ook kan doen is informeren bij haar vrienden wat ze juist leuk vind en waar ze jusit van houdt. Zo ben je weer een stap verder en een stuk meer zelfverzekerd.