ik heb een dubbel gevoel, wat kan ik doen?

Ik zit met een dubbel gevoel:

Ik zit met liefdesverdriet en begin gevoelens te krijgen voor een ander meisje.

Nu zit mij gevoel elkaar te pesten: dus liefde en verdriet.

Mijn maag doet vreemd en zelfs pijn.

Ik ga met het meisje waar ik verliefd op wordt, naar de film, we kennen elkaar niet in het echt alleen maar via msn, maar toch krijg ik gevoelens voor haar.

Wat kan ik doen, ik vind liefde geweldig, maar ik ben pas zondag afgewezen en dan ben ik nu al weer verliefd aan het worden, is te snel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie http://www.goeievraag.nl/vraag/best-vragen-problemen-liefde-terecht.65043
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet het, maar ik wilde graag snel reactie en dat krijg je op zulke sites niet echt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is dezelfde site...
en daar zijn al goeie antwoorden op je vraag gegeven

Antwoorden (10)

nee hoor!!
het leven gaat verder.
je bent afgewezen .... geen weduwnaar geworden!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is nu een oorlog aan de gang in mijn maag: Liefde tegen liefdesverdriet, doet echt pijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja liefdesverdriet kan idd pijn doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch is ee nieuwe liefde nog altijd de beste remedie tegen liefdesverdriet ; er is geen gedwongen rouwperiode na een afwijzing (zelfs niet na een echte relatie), dus dit is een uitstekend antwoord.
Verliefdheid overkomt je, tegenhouden is (haast) onmogelijk.
Als je echter echt heel erg last hebt van je gevoelens zou ik nog eventjes een tijdje wachten en alles op een rijtje zetten voordat je een stap gaat zetten ofzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga lekker na de bioscoop, een avondje eruit is altijd leuk en goed voor je als je toch wat in de put zit.
Wordt je echt verliefd op dit meisje, prima, het komt vanzelf allemaal goed.

Overhaast niets, je hoeft niet gelijk vaste verkering te hebben, gewoon met elkaar omgaan elkaar wat beter leren kennen, leuke dingen doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed advies +1
Als je er erg mee zit dat je afgewezen bent, denk ik dat je dat eerst moet afsluiten, anders sta je nooit helemaal open voor een nieuwe relatie. Naar de film gaan kan natuurlijk altijd en vaak is het ontmoeten van een nieuw persoon de basis voor een mooie vriendschap i.p.v. een relatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stel dat dit hét meisje is waar jij mee verder kan en wilt... dat ga je niet weggooien omdat een ander je afwees.
Je moet die afwijzing snel vergeten, daar is dit perfect voor, en ervoor gaan, 100%.
Niemand zal het je kwalijk nemen... misschien degene die je afwees omdat ze spijt krijgt... tja. da's jammer dan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In ieder geval niet piekeren! Laat het aan de tijd over. Alles komt goed. Ga op je gevoel af. Probeer niet iets te doen waar je spijt van zult krijgt. Later toch spijt. Leer ervan.

Suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Go for it!!! Laat het gebeuren, niet te veel nadenken. Liefde is een emotie, dus volg je gevoel en niet beredeneren. Succes!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Liefde maakt blind. Laat je gevoel zijn gang gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je zeker dat het liefde is? Of kick je gewoon op de aandacht die je krijgt van dat andere meisje? Ik zou zeggen ga met haar naar de bios en vergeet die andere maar laat nog niet merken dat je gevoelens hebt. Alle goeie komt langzaam!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Emoties zijn vaak moeilijk te beredeneren!