Ik wil geen kinderen. Het lijkt voor mij onmogelijk een vriendin te vinden, want vroeg of laat komt die vraag: kinderen. Wat moet ik?

Ik ben 37

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Er zijn genoeg vrouwen die bewust geen kinderen willen, om wat voor reden dan ook. En dat zijn echt niet alleen drukke, carrieregerichte vrouwen die niet van kinderen houden. Er zijn veel verschillende redenen om niet voor kinderen te kiezen, dat weet jij zelf ook. Misschien val je op een bepaald type vrouw die juist graag wil moederen en zorgen voor. Of ben je niet meteen duidelijk over jouw keuze. Of kom je vooral vrouwen tegen tussen de 30-35. Dat is juist de leeftijd voor veel nederlandse vrouwen om een keuze te maken voor kinderen. Het is de nu-of-nooit fase. Veel vrouwen boven de 40 hebben deze keuze al gemaakt. Ze weten zeker dat ze geen kinderen willen of kunnen krijgen, of ze hebben al kinderen van een andere man. Dus misschien moet je op zoek naar een iets oudere vriendin. Het lijkt me wel verstandig om meteen open te zijn en te laten weten dat jij geen kinderen wilt in je leven. Zo kun je pijnlijke situaties voorkomen, wanneer de relatie al langer duurt en je meer gehecht bent geraakt aan elkaar.

Echt niet alle vrouwen willen kinderen. Ik ken er een paar die er ook niet over piekeren. Je kunt het misschien vroegtijdig ter sprake brengen en zo aftasten hoe zij er tegenover staat.

gezien je gebruikersnaam ben je 27,geef dan bij de relaties sites op dat je geen kinderen wil er zijn ook honderden vrouwen hoor,lees deze vraag maar eens Toegevoegd na 3 minuten: http://www.goeievraag.be/vraag/mensen-kinderen.57538

Er zijn genoeg vrouwen die geen kinderen willen. En zeker vrouwen van jouw eigen leeftijd, die zijn vaak de kinderwens net te boven. Wel duidelijk zijn. Als je bijvoorbeeld een contactadvertentie zet, of contact maakt via internet, wel meteen dat onderwerp ter sprake brengen. Dus niet vroeg of laat, maar tamelijk vroeg! Want er zijn ook nog wel vrouwen, misschien ietsje jonger, voor wie jij net de laatste kans op dat kind lijkt te zijn. Als je niet duidelijk bent.

Er is nog voldoende hoop voor jou. Op ieder potje past een dekseltje en als je op zoek ben naar een vrouw van je eigen leeftijd wordt de kans steeds groter dat die vrouw geen kinderwensen meer heeft. Gewoon nog even geduld hebben.

Veel vrouwen zullen denken, net als ik: mannen willen bijna nooit kinderen. Dat komt wel. Dus zoek gewoon iemand en vertel dat je het niet wilt. Tenzij je vasectomie hebt laten doen, zal een vrouw er nooit voor 100% van overtuigd zijn, dat je het echt niet wilt, dus zal het een relatie niet in de weg staan. Houd er wel rekening mee, dat een vrouw je kan verlaten op het moment dat zij wel kinderen wil. Komt vaak genoeg voor. Het al of niet wensen van nageslacht is niet helemaal een rationeel gebeuren. Er komen hormonen en emoties aan te pas.

Ik heb ooit een advertentie gezien: gezocht: vrouw zonder kinderen en/of kinderwens. Reuze duidelijk lijkt mij. En volgens mij moet je vooral duidelijk zijn, zeggen dat je ze nu niet wilt en nooit niet, en als ze daar maar enige twijfel over heeft met jou moet kappen.

Er zijn ook vrouwen die geen kinderen (meer) kunnen krijgen, vanwege ziekte bijvoorbeeld. Ik zou er zo snel mogelijk over vertellen aan het begin van een relatie, tijdens de tweede date al. Dat schept duidelijkheid, en dat weet je wat je aan elkaar hebt, weep open en vooral eerlijk. Vertel ook waarom aan haar. Ga geen relatie aan als zij wel wil, of zegt het met je eens te zijn , zoek goed uit hoe ze er écht over denkt, en vraag het eerlijk. Sterkte,het komt allemaal wel goed met jou!

Vraag een potentiële vriendin waarom zij ze dan wèl wil. Tien tegen een dat er een egoïstisch motief uitkomt. Maar blijf op je standpunt staan, en zorg dat je je keu kunt uitleggen.Ik ben 58 (vrouw) geen kinderen en ook nooit gewild. Ik heb er nooit spijt van gehad.

Het probleem met het vinden van een vriendin die geen kinderen wil, is dat de meeste vrouwen inderdaad denken dat dat nog wel verandert. Ze bouwen een relatie met je op en beginnen dan toch langzaam over kinderen. Dus zelfs als je het in het begin zegt, dat is dan nog geen garantie dat je vriendin er geen wil. Wil je echt zeker weten dat je geen kinderen krijgt, dan laat je er even een nietje doorheen slaan. Schijnt reuze mee te vallen. Weet je zeker dat er geen kinderen komen. Als je echt zeker weten geen kinderen wil, is er toch niets dat je tegenhoudt?

Wil je zelf geen kinderen of ook geen kinderen van een ander? Als je beetje in jouw leeftijd categorie blijft zijn er niet veel vrouwen die rond de 37e nog kinderen wil hebben.verder de andere antwoorden zijn ook waar!Op datingsites staat vaak aangegeven wel of geen kids

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100