Welke onderwerpen zijn irrelevant bij meisjes?

Bij een gesprek met meisjes kan je over sommige onderwerpen beter niet beginnnen.

Wat voor onderwerpen zijn dit.

PS:Ik bedoel deze vraag waar een meisje waar je verliefd op ben.

Toegevoegd na 4 minuten:
AUB met goede antwoorden komen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet de laatste zin zijn: PS:deze vraag wordt bedoelt als je een gesprek wil aanknopen met een meisje waar je verliefd op ben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat moet bedoelde ik inderdaad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik bedoel: dat bedoelde ik inderdaad.
rose
13 jaar geleden
irrelevant
bn irrelevant [ɪrələˈvɑnt] als iets voor de zaak in kwestie niet belangrijk is; Iets is irrelevant als het er niet toe doet. Dat is hier niet van toepassing. Je bedoelt denk ik taboe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk ook dat taboe hier beter op zijn plek is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad, dat bedoelde ik eigenlijk

Antwoorden (37)

De compressieverhouding bij verbrandingsmotoren.
13 jaar geleden
Bij meisjes kan je beter luisteren dan praten. Begin in ieder geval niet over je sexuele interesses. Schep ook niet op over jezelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jongen:
- We waren gisteren lekker aan het wandelen. En ik moest zo dringend plassen, niet normaal. Echt heel dringend.

Meisje:
- En wat heb je toen gedaan?

Jongen:
- Gewoon tegen een boompje geplast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is net de vraag: wat moet je NIET tegen een meisje zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ervaring karamel?
Er is helemaal niks irrelevant!
Als het meisje ook verliefd is op jou, zal ze aan je lippen hangen!
En dan maakt het onderwerp helemaal niks uit;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, voetbal en auto's slaat natuurlijk niet gauw aan. En als je lekker op het terrasje in de zon zit moet je ook niet langdradige 'en toen..en toen..en toe'verhalen gaan vertellen. Of over je werk als je boekhouder bent ofzo. Of te lang blijven vertellen over je moeder...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De technische details van het sleutelen aan zijn brommer, motor, auto. Wat die voetballer fout deed toen hij die penalty nam. Met wie hij, behalve met jou, nog meer is wezen stappen en hoe intiem ze toen zijn geworden.
13 jaar geleden
Vooral van z'n leven nooit niet praten over 'draaiideur'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Typisch jongens/mannendingen zoals, scooteronderdelen, comazuipen. Verder praat je niet over je exvriendinnen en opscheppers hebben meiden ook een pest aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij meisjes met een eenzijdige door een rolpatroon ingegeven interesse zijn dat technische onderwerpen. Bij een moderne meid kun je overal over beginnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijdt vooral het onderwerp Ex-en.
Kan mij het schelen wat zijn vorige vriendin voor iemand was.
Als de jongen in kwestie alleen maar lovend over zijn ex praat ga ik me afvragen waarom hij niet bij haar is gebleven en als hij zich alleen maar negatief over haar uitlaat, dan ga ik me afvragen wat hij wel niet allemaal voor een rottigheid over mij gaat rondbazuinen mocht het ooit over gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elk onderwerp waarvan jij het centrum van het verhaal bestrijkt.
Of elk onderwerp waarvan zij niet het centrum van het verhaal bestrijkt.
Heel eenvoudig dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat haar praten en sluit jouw verhaal aan bij haar intersse, dan zit je altijd goed. Je kunt wel zeggen dat je bij meisjes niet moet praten over voetbal bijvoorbeeld, maar sommige meisjes vinden dat wel interessant. De graadmeter is eerder wat zijn zelf interessant vindt, eerst luisteren dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begin niet meteen over jezelf! Een meisje vindt het leuk als je eerst interesse in haarzelf toont. Vraag naar haar hobby en wat zij leuk vindt, misschien heb jij wel dezelfde interesses en dan heb je gelijk een onderwerp om over te praten. Stel dat zij techniek leuk vindt of computers, dan zou het jammer zijn dat jij over een typisch "vrouwending" begint, toch? Je begint een kennismakingsgesprek meestal met praten over "koetjes en kalfjes" zoals; Vind jij het ook zo`n lekker weer of houd je niet zo van die hete zon, harde wind, mals regenbuitje etc. Zo in die geest.
amc
13 jaar geleden
Ik denk dat ""irrelevant"" niet het woord is dat je wilde gebruiken. Zou het niet ""not done"" moet zijn, met andere woorden, absoluut niet -in -aanmerking -komend, omdat meisjes dat in het algemeen afkeuren?

Ga niet lang over je brommer of auto zitten praten. Of in het algemeen, als je over techniek wilt praten, doe het heel kort. Meisjes zijn in het algemeen van de ""Human interest"". Als ze je beter kennen en waarderen, mag je weer volop in de techniek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk basic de onderwerpen die jij vermoedelijk best wel interessant vindt ; sport in het algemeen en voetbal en racen in het bijzonder, auto's, brommers en motoren en techniek in het algemeen, enne......tja, wat vinden mannen eigenlijk nog meer interessant ? O ja, bier en vrouwen.

Als je die vier groepen onderwerpen weet te vermijden, ga je vermoedelijk een gezellige en wie weet succesvolle avond tegemoet.

Waar je dan wel over moet praten ? Jezelf, dat geeft de grootste kans op succes. Of beter nog : laat háár praten, en laat merken dat je luistert. En ga gewoon door op de onderwerpen waar zij over begint.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed luisteren naar haar, haar laten uitspreken.
Geef haar aandacht en praat over dingen die haar interesseren: haar hobby's bv.

Niet over je eigen interesses beginnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Houd vooral je mond over de sexuele behoeftes van je ex, en praat vooral niet over technische dingen, want daar snapt de gemiddelde vrouw de ballen van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begin nooit over het extreme gebruik van haar mobieltje.!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is niet belangrijk waar je over praat zolang je haar vertrouwen/intresse /fasinatie vast houdt, intresse is bevraag alles waar zij zicht mee bezig houdt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.voetbal
2.gokken
3.vervelen
4 schoonmoeders
5.saaie films voor haar dan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uitleggen waarom Linux zoveel beter is dan Windows. Niet doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De buitenspel-regel bij voetbal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Praten over hoe het nou moet als het ooit uit zou kunnen gaan is niet echt bevorderend voor het gesprek:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tegenover een meisje moet je gewoon eerlijk en vooral ook jezelf zijn. Zo zou je je eigenlijk overal en altijd dienen te gedragen.

Niet 'moeilijk of opschepperig gaan 'praten, want niet alleen meisjes vinden je dan irritant.

Probeer te weten te komen welke dingetjes haar interesse hebben en richt je daarnaar. Je merkt dat snel genoeg in het gesprek. En ga daarin dus mee.

Over school praten is doorgaans redelijk 'veilig' Maar ga daar ook niet door tot in het oneindige door..want ook dàn wordt ze jou en je gesprek zat.

Ik zou zeggen pas je aan aan je gesprekspartner, aan het meisje dus, en overdrijf nergens mee.

Succes en geniet maar van haar.

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
technische vragen en of uitleg en informatie, not done!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met hoeveel meisjes je daarvoor al hebt gehad. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een meisje kan je beter eerst luisteren wat ze te zeggen heeft, en daar later op terug komen. Zo toon je interesse in haar, en dat vind zij ook wel leuk. voor de rest zou ik het gewoon bij alledaagse dingen houden, als: wat heb jij vandaag gedaan? ofz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk de dingen die jij ook niet relevant vindt mag ik hopen.
Het gaat niet om 'de meisjes' of 'de jongens' wees gewoon jezelf en kijk wat zij leuk vindt (hobby ofzo)

Het is niet juist om te denken dat meisjes perse niet van voetbal houden en meisjes alleen maar bezig zijn met "meisjesdingen" Laat je gewoon eeens verrassen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
over je wc avonturen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onderwerpen kan ik je niet geven, ik ken jou en haar niet. Maar begin niet over haar ex-en, ook niet over die van jou, dat is geweest, passé. Probeer interesse te tonen in iets dat zij leuk vindt, iets wat jullie samen leuk vinden. Praat alleen over jezelf als zij vraagt (en blijft vragen). Zodra zij dat doet, zit je helemaal snor natuurlijk. Anders moet je proberen haar te laten vertellen, dat vindt iedereen machig mooi, iemand die naar je luisterd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
televisie interesseert ze niks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou jij je in alle bochten gaan wringen om het haar naar de zin te maken? Waarom niet gewoon jezelf zijn, als jij voetbal bijvoorbeeld leuk vind waarom zou je het daar niet over kunnen hebben? Dat is tenslotte een deel van je leven. Wat mij betreft is altijd alles bespreekbaar, wat het onderwerp ook is. En als vrouwen daar niet mee om kunnen gaan tja, pech voor hun. Ik zou het persoonlijk een beetje kortzichtig vinden als een meisje jou je daar op zou afrekenen, dat zegt dan meer over hun dan over jou.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt in principe overal over beginnen, mits je heel snel aftast of het haar interesse heeft. Geen radiozender spelen, maar naar haar houding en lichaamstaal kijken of ze je wel interessant vindt. En ga er in deze tijd vooral niet vanuit dat ze niets weet over technische zaken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet het vooral niet hebben over wat je afknappunten zijn bij vrouwen, zoals teveel make-up of uggs en ook niet dat je in een relatie vooral je eigen dingen wilt blijven doen, dat komt later wel ter sprake als jullie wat hebben. Tevens praten over alle discoveryprogramma's zijn not done. Je moeder of zus afkraken is ook niet aan te raden, tevens je ex, alle vrouwen in je leven met respect over hebben. Als je ergens gaat eten of drinken, personeel niet afkraken! Betreft politiek als je elkaar nog niet zo goed kent houd het in het midden. Succes!
13 jaar geleden
De overgang. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- technische dingen over brommers/autos
- ex vriendinnetjes + vergelijkingen
- sex
- niet gaan zitten smssen of bellen tijdens je date
- niet teveel over jezelf praten maar juist interesse tonen in haar
- geen TE persoonlijke vragen stellen
- niet te ver op de zaken vooruit lopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lekker eten