Wat kan je doen als je een tekort hebt aan liefde, en je hebt het echt nodig?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
6 jaar geleden
lichamelijke liefde? zoals seks, zoenen, knuffelen.
Of bedoel je meer emotionele liefde en je verbonden voelen met iemand?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je bent wat je doet, en je krijgt wat je geeft.
Als je iemand een hand schud dan schud deze iemand vanzelf een hand terug.
Dus liefde geven laat ook liefde terug krijgen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
allebei gedeeltelijk.

Antwoorden (2)

Anderen (meer) liefde geven, dan krijg je het meestal vanzelf terug.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja maar ik geef hen liefde maar ik krijg er niet zoveel van terug. Ik ben ook een adolescent en ik heb maar 1 vriendin. Ik geef hen er wel. Maar ik heb het gevoel alsof ik er geen genoeg heb
Antoni
6 jaar geleden
Misschien moet je het belang van de liefde wat minder overschatten, en tegelijk proberen intenser te genieten van de liefde die je wel ontvangt. Ook kan het slim zijn, al is het misschien een wat vreemd voorstel, een aanhankelijk huisdier aan te schaffen, bijvoorbeeld een hond. De meeste honden geven onvoorwaardelijke liefde aan hun baas. Als je vindt dat de te weinig vrienden hebt, kan je lid worden van een vereniging. Dat kan elke vereniging zijn met een doel waar je belangstelling voor hebt. Via de vereniging kan je nieuwe mensen (misschien wel nieuwe vrienden!) leren kennen die in ieder geval één ding met jou gemeen hebben: de belangstelling voor het doel van de vereniging.
Een huisdier kopen