Welke complimenten vinden meiden leuk om te horen?

En dan vooral wanneer je verliefd op haar bent en zij ook op jou, maar dus nog geen relatie hebt en nog wat aan het flirten ben etc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
15.1K

Antwoorden (11)

"Zo dat zijn flinke knoppen"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahahahahaa LOL ik lig onder m'n bureau van het lachen Jezus wat 'n goeie is dit!!!
Wat heb je leuke kleren aan, of, wat zit je haar leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat zit je haar vandaag leuk.Wat een leuke spijkerbroek heb je aan.Hoe ben je op het idee gekomen om dit of dat te zeggen.

Zou je het leuk vinden om met mij samen naar die ene film toe te gaan.Juist met jou lijkt me dat erg leuk omdat jij zo bijzonder bent.

Is heel jou familie zo knap als jij? etc etc etc .... dit noemen ze iemands ego strelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg dingen die ze niet al 1000 keer gehoord heeft.

Als ze heel mooie ogen heeft, zeg je dus NIET: "ooow wat heb je een mooie ogen"

Volgens mij vinden meiden het heel leuk dat je hen interessant of intelligent vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meisjes horen graag alle complimentjes, die je ook waarachtig meent..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een compliment die gemeend is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je met me trouwen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Complimenten die je echt meent, die op het moment zelf komen. Niet complimenten die anonieme vreemden op internet die noch jou, noch haar kennen hebben verzonnen.

Hoe dat werkt: ineens merk je dat je bij jezelf denkt: wat is dat kuiltje in haar wang eigenlijk leuk!

En dan zeg je: zeg, wat heb jij eigenlijk een leuk kuiltje in je wang!

Maar dan dus dingen die jij denkt, die jou positief opvallen aan haar. En dan vooral aan haar specifiek, niet aan meisjes in het algemeen, maak het persoonlijk.

Kijk wel uit dat je het niet ál te intiem maakt. Als jullie nog maar een beetje om elkaar heen draaien, kun je wel 100 keer denken 'wat ruikt haar zweet toch lekker', maar dat kan een beetje eng of potentieel stalkerig overkomen als je het zegt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat zijn je haren vandaag zo mooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
....want gisteren had je zo'n grafkop dat ik dacht dat het nooit meer goed zou komen.... zoiets?
Persoonlijk krijg ik liever complimenten over hoe verstandig ik eigenlijk wel ben(voor een vrouw) of hoe goed ik wel ben met mijn baan en carriere en vooral dus hoe dat meisje werkelijk is en zeker niet steeds over haar uiterlijk want dat is volgens mij wat te oppervlakkig ,dat hoor je te vaak en dan neem je dat als vrouw niet ernstig en denk je direkt dat die man je in bed wil krijgen waarbij je als je over haar persoonlijkheid of haar eigenschappen spreekt dan zal dat zeker meer waardeert worden als enkel hoe ze eruit ziet ! Dat mag ook natuurlijk maar een beetje diepgang kan geen kwaad ! sucses
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schatje als jij een relatie met mij wilt mag jij de baas zijn ;)
vinden vrouwen heel leuk :)