Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat te doen met vevelende ex vriendjes?

wat doe je met vervelende ex vriendjes die je lastig vallen terwijl zij weten dat jij alweer een relatie hebt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
736

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (10)

Negeren! Geef ze vooral geen aandacht, dat willen ze juist.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als ze je lastig vallen over de telefoon is het misschien handig om een nieuw nummer te nemen. Mailtjes zou ik ook gewoon negeren en vooral niet op antwoorden. Als het natuurlijk steeds erger wordt kan je ook een ander mailadres nemen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Op MSN, hyves ect.; blokkeren & verwijderen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
negeren, nummer in de telefoon blokkeren, msn en mail en alle andere zaken ook blokkeren, en danw achten tot het overgaat
(Lees meer...)
13 jaar geleden
negeren. als je hem tegenkomt maak hem duidelijk dat je niets meer van hem wilt weten. spreek je hem op msn? Verwijder hem of als je "vrienden" wilt blijven blokkeer hem dan voor een tijdje.

succes met je irritante exriendje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mogelijk het antwoord van mn voorgangers

maar mocht het uit de hand lopen : naar de politie gaan en een straat verbod aanvragen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou bijna zeggen: Een cursus zelfverdediging doen en als hij lastig blijft doen nadat jij duidelijk genoeg gemaakt hebt dat je daar niet van gediend bent, veel pijn doen zonder blijvende schade aan te richten. Bijna.

Dus: maak hem nogmaals heel duidelijk dat het over en uit is, op een niet mis te verstane manier. En reageer daarna nergens meer op. Als hij toch bezig blijft: aangifte doen wegens stalking.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel op bedekte delen van het lichaam slaan, kun je altijd zeggen dat het er al was.
Één keer goed zeggen waar je niet van gediend bent.
Daarna compleet negeren en geen enkele aandacht geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Negeren, en alles van hem verwijderen (nummer, msn enz.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb het ook meegemaakt.
In het begin heb ik hem genegeerdmaar toch bleef hij proberen om contact te zoeken.
Ik heb vervolgens me telefoon op gepakt en verteld waar het op stond.
Hier schrok hij wel van.
tenzij dat niet werk is je eigen ventje ook een goede oplossing als die de telefoon op neemt zijn ze ook zo afgeknapt ;)

Toegevoegd na 39 seconden:
owja helemaal vergeten.
Het heeft wel geholpen hem op zijn punten tewijzen en waar het op stond succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als eerst duidelijk maken dat je aan een nieuw relatie ben begonnen en respect verwacht.
Helpt het niet dan negeren.

Ander mobiele num.gebruiken. Alle contacten verbreken denk hierbij aan msn, hyves, tel, chat etc.

Gaat het echt te ver tot stalken. Zou ik je aanraden om aangifte bij de politie te doen. Hoop natuurlijk niet dat je het zover krijgt. suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach, net als Typex. Eerst je type.. dan je ex.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding