Hoe vraag je een telefoonnummer van een meisje waarop je verliefd bent.

Hoe moet je dat het beste aanpakken.. Ben redelijk verlegen en dus de directe aanpak van goh heb je MSN of goh mag je ik nummer zal niet 1,2,3 gebeuren waarschijnlijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.3K

Antwoorden (14)

vraag of ze je even wilt bellen omdat je niet zeker weet of je telefoon t doet,..heb je meteen haar nummer.maar ik denk dat je beter t gewoon kan vragen of je haar een keer mag bellen om te kletsen,is toch altijd gezellig..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag of ze jou even kan bellen omdat je vermoed dat je telefoon het niet meer doet!
Als ze dan belt heb je gelijk haar nummer, en zeg je gewoon schaapachtig: oh hij doet het nog gewoon;-)

Je hebt dan haar nummer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag haar of ze haar telefoonnummer uit haar hoofd weet, als ze zegt ja, dan vraag je of ze het kan opnoemen.

Wil je het niet op een grappige manier, dan is het het beste om het rechtstreeks te vragen. Je kunt ook vragen; Mag ik je toevoegen op MSN?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan gewoon aan haar zeggen dat je haar beter wil leren kennen en of ja haar telfoonnummer mag. en je kan natuurlijk vragen of je haar mag toevoegen op msn...

Good luck..!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
erhm, als je de telefoonnummer ook ECHT wilt gebruiken, zou ik het niet met truukjes doen als 'kan je mij even bellen, m'n telefoon doet het misschien niet', want dan krijg je misschien een hele rare reactie wanneer je haar belt.. zo van 'waarom heeft hij mijn nummer gehouden' of 'hoe komt hij nou weer aan mijn nummer' of iets in die richting. Daar kunnen vrouwen best paranoia over doen ;-)

Eerlijk vragen of je haar mag toevoegen op MSN is beter, via MSN kan je ook bellen en als je naar elkaar toegroeit, dan kan je nog altijd gewoon haar telefoon nummer vragen, omdat je het misschien fijner vind om te bellen/sms'en dan om te chatten?

Toegevoegd na 2 minuten:
Om MSN te vragen kan je gewoon ook zeggen dat je het gezellig vond en graag vaker met haar wilt babbelen omdat het goed klikt :)

Of gewoon vragen 'zeg, zit je ook wel eens achter de computer te chatten?', dan komt ze vast met antwoorden als 'ja, ik gebruik MSn/Skype/IRC/whatever', dan kan jij weer zeggen 'hey, toevallig, ik ook, zullen we elkaar toevoegen?'. Beetje gesprek zo wenden dat zij het gevoel heeft dat zij degene is die iets aanbied, ipv direct iets vragen. Dat kan ook :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
WAT IS JOUW TELEFOONNUMMER??? Dus toch gewoon brutaal zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Keer het om. Geef haar jóúw telefoonnummer, en zeg, dat je het onwijs leuk zou vinden als ze je eens zou bellen.
Voordeel : weet je gelijk, of ze jou óók leuk vindt....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan 3 dingen doen zeggen ik ben mijn telnum vergeten, mag ik de jouwe lenen (directe aanpak) of langzaam bevriend raken en als je dan geen angst er meer voor hebt omdat jullie redelijk close zijn of vraag het via iemand anders die het al weet of die het wel durft te vragen (dit is geen goed idee want dan denkt ze dat je haar bespiedt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon aan mensen vragen die haar nummer of msn hebben:P Die geven het vaak wel, en vaak ook nog zonder vragen waarom, en als ze toch vragen waarom gewoon iets verzinnen :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vraag het eens in de inbox van je hyves

wel zo origineel

geef er een reden bij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben m'n telefoonnummer vergeten, mag ik die van jou ff lenen!

dat is een goede zin, en wie weet vind ze het ook nog grappig ook. Als je dat niet durft zou ik het gewoon vragen, of aan iemand van haar vrienden/vriendinnen die haar nummer ook hebben. Dan hoef je het niet aan haar te vragen, maar je hebt wel haar nummer.

succes ermee;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had eerst zijn msn gevraagd, en na een tijdje op msn zo van 'wat is jouw telefoonnummer'. :) Da's op msn toch minder direct dan 'in het echt' op de ander afstappen en nummer vragen ;)

Maar ik vind die zinnen van "ben mn nummer kwijt mag ik de jouwe lenen" in het rijtje van foute openingszinnen horen hoor..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg haar in een briefje gewoon eerlijk dat je haar best aardig vindt en dat je graag wat nader kennis met haar wilt maken.

Dat je zegt: 'best aardig' maar dat dit is omdat je een tikkeltje verlegen bent doch..dat je eigenlijk bedoelt dat je gewoon verliefd op haar bent.

Geef ook aan in dat briefje dat je het schrijft in plaats van praat..vanwege je verlegen inslag.

Wees dus maar gewoon eerlijk tegen dat meisje, dat zal ze waarschijnlijk ook het meest waarderen.

Vraag tenslotte of zij jou terugschrijft òf dat ze je belt en als zij dat niet wil, kan of durft..of je dan háár nummer mag hebben zodat jij haar kunt bellen.

Sterkte en succes!

Groetjes,

Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
koop een mooie kaartje voor haar waar je iets in schrijft en vraagt of je haar telefoon nummer mag en of ze dan jou een briefje wilt geven waar haar nummer op staat geeft ze die niet aan je dan weet je dat ze het niet wilt
succes