Ik heb moeite om m'n vriendin te vertrouwen. Hoe kan ik dit verbeteren?

Sinds enkele weken heb ik een vriendin, maar er is 1 probleem. Ik heb moeite om haar 100% te vertrouwen. Dit komt omdat ik in een vorige relatie bedrogen werd... Vaak hebben we hierdoor wat ruzie, want voor haar is dit ook niet leuk. Ik weet van mezelf dat ik haar moet leren vertrouwen, maar voor mij is dit moeilijk.. We praten er wel veel over en ze begrijpt het wel, maar zo kan het voor mij ook niet verder.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het is beroerd om bedrogen te worden, absoluut ... ...maar je kunt niet eeuwig een ANDER daarvoor laten boeten. nou ja dat kan wel, maar is niet eerlijk en bovendien niet goed. Niet eerlijk voor je vriendin en niet goed voor de relatie. Het is goed dat je hulp zoekt, Lifeishard! In een vorige relatie bedrogen worden , ja dat kan en ook je bent de eerste niet of de enige , maar om nou iedere keer ruzie te maken met je huidige vriendin... die dus moet boeten voor jouw ervaringen, jouw vastgelopen relatie met je ex. Wat je eigenlijk zou moeten leren en toepassen , is , zodra je voelt dat je 'weer' ruzie wilt maken of 'weer' iets wilt zeggen , >> TOT TIEN tellen en NA TE DENKEN << WAT wil je zeggen en tegen WIE en WAAROM ? > als je zegt " ..en ze begrijpt het wel, maar zo kan het voor mij niet verder."< WAT kan er zo niet verder? het lijkt zoals je het schrijft alsof je vriendin iets fout doet? "ZO kan het voor mij niet verder..." Jij moet iets veranderen , dus ZO slaat op jou en je vriendin heeft kennelijk heel veel geduld. >eindeloos ruziën / praten met je vriendin hierover helpt kennelijk niet. Dat is duidelijk. >Moeite om je vriendin te vertrouwen , hoe kan ik dit verbeteren?< Ligt het aan je vriendin? Nee , dan ligt het dus aan jou en moet jij iets doen. Als je er dusdanig last van hebt en er samen niet uit komt (eindeloos ruziën), ga naar de huisarts (ha) en leg daar je hulpvraag neer. De ha weet waar voor jou de juiste hulp te vinden is. Misschien wel een of meerdere gesprekken met een psycholoog of misschien moet je wel iets aan je zelfbeeld of zelfvertrouwen doen of is jouw vertrouwen in de mensheid zo ernstig beschadigd dat er meer hulp nodig is dan een paar gesprekken, dat kan. Wat er ook aan de hand is, dat moet eerst boven tafel komen, voordat je aan herstel kunt denken. Dus eerst onderzoek en dan pas herstel. Antwoord Ga naar de huisarts en leg daar je hulpvraag neer, deze weet waar voor jou de juiste hulp te vinden is. Succes!

niet vanuitgaan dat iemand te vertrouwen is niet mee discussieren hoe het voor je eigen waarneming en zie het als een spel speel mee maar doe niets waardoor de ander jou niet vertrouwen kan jij kiest voor eerlijkheid misschien is dit een voorbeeld dat er iets bij haar gaat gebeuren gaat veranderen eerlijk duurt het langst jij behoudt je waardigheid laat je niet beinvloeden door haar en als je van haar houdt, doe dat

het vertrouwen die je had en dat misschien beschadigt is kan erg inpakt hebben en je diegenen niet meer vertrouwd maar als die gene niks gedaan heeft nog en je denkt dat wel dan moet je is met een nep geheimpje komen en kijken hoe snel het door verteld wordt

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100