Wat doe je als je verkering hebt?

Moet je de ander meteen gaan omhelzen/zoenen/weet ik het..?
Ik heb sinds vandaag verkering, maar weet niet wat ik nou zou moeten gaan doen..
(ik ben 'n meisje van 15 ;) )

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Gefeliciteerd! Je moet het rustig aan doen. Laat zien dat je van je verkering houdt. Ik zal niet gelijk smsen of zeggen dat je van hem houdt, dat is iets te snel. Zoiets heeft tijd nodig. Win vertrouwen bij diegene. Ga samen naar de film. Je voelt zelf wel aan wanneer je verkering wil zoenen ofzo. Je kan natuurlijk wel handjes vasthouden enzo en je ziet zelf wel of het goed voelt! Succes

Langzaam opbouwen.een beetje de kat uit de boom kijken,begin met knuffelen en elke week een beetje meer, veel succes met je eerste vriendje

uitgaan, naar de bioscoop, naar een disco ofzoiets. doe waar je je goed bij voelt, als jij hem wilt zoenen, doe het dan gewoon. ik weet niet hoe oud hij is, maar de meeste jongens hebben daar echt geen moeite mee ;p. en als hij toch moeite heeft met zoenen, dan moet je hem vooral begrijpen, waardeert hij vast. en als jij je niet goed voelt bij zoenen of omhelzen, kun je er gewoon mee wachten lijkt mij. het gaat om jou, niet om wat je met hem doet. (je moet 'm natuurlijk niet gaan verwaarlozen natuurlijk ;p)

De adressen van de Prenatal winkels van buiten leren.

Doe gewoon waar je zin in hebt, maar ga niet te ver zodat je spijt zult hebben.

Huh ??? Dat gaat toch helemaal vanzelf ?? Ik heb zelf helemaal geen ervaring met het 'vragen' van verkering aan een jongen / meisje waar je nog helemaal nooit iets mee hebt gehad, dus ik kan me er ook erg weinig bij voorstellen, maar volgens mij moet je het gewoon vanzelf laten gaan, gewoon laten gebeuren wat er gebeurt. Endan ineens 'heb' je verkering, ofwel je hebt 'omgang' met elkar. Meer is het niet, minder ook niet. Niks officieels ofzo. Gebeurt er niks, dan ben je blijkbaar toch nog te jong voor verkering of er nog niet aan toe of jullie passen toch niet zo goed bij elkaar. Ook geen man overboord.

Rustig aan doen. Niet gelijk gaan zoenen enz omhelzen kan wel wat mij betreft. En een jaartje of anderhalf wachten om naar bed te gaan... Ga elkaar trakteren ofzo Veel succes.!

Ga vooral op je eigen gevoel af. Vanuit je innerlijke ik, voel je wel wat goed en wat niet goed voelt. Verkering hebben met de leukste knul van de wereld kan tot een van de mooiste ervaringen van je leven gaan behoren. Het kan ook een van de lelijkste herrineringen worden. Praat veel met elkaar(bijvoorbeeld over dingen die je niet gauw met anderen zal bespreken) en geef elkaar veel positieve aandacht. Vergeet hierbij niet je andere vrienden en vriendinnen. Niet zelden staan mensen plots alleen wanneer de vriendschap over is en ze hun vrienden hebben verwaarloosd. Ga stukje bij beetje opzoek naar "de geheimen"van het verliefd zijn en geniet vooral van elkaars aanwezigheid. Laat je nooit dwingen of onder druk zetten om dingen te doen waar je voor je gevoel nog niet aan toe bent. Als een knul je waard is zal hij dat begrijpen. Sommige knullen willen verder dan het meisje en zeggen dan bijvoorbeeld, als jij niet.....dan moet ik je niet meer. Zo`n knaap zet je onmiddelijk bij het grof vuil, die is jou niet waard, trek hieruit je lessen en kijk uit naar een betere jongen en probeer dat weer met een schone lei op te pakken. Samen groei je zo beetje bij beetje door naar een echte relatie met meer diepangang.

Bel je vriendje op om iets leuks te doen na school etc.

Volg gewoon je gevoel.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100