Waar letten meisjes het meest op, qua uiterlijk van een jongen?

Ik zag dat deze vraag al eerder is gesteld maar dan voor vrouwen, ik wil het graag weten voor meisjes in de leeftijd van 14 tot 17.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
17.3K

Antwoorden (13)

Verzorgt, gespiert maar niet te. Goed gekleed. Leuke lach
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meisjes houden van verzorgde jongens. Dus geen vieze nagels en korsten aan je ogen enz.

Verder vinden ze het leuk als je er hip uitziet en ook grappig bent. Jongens die graag met meisjes praten en ook nog stoer kunnen zijn, zijn meestal het aantrekkelijkst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt eraan of dat meisje je al lang kent. Als een meisje je tegen komt op straat kijkt ze eerst naar het uiterlijk. Als je bij haar in de klas zit ofzo dan kijkt ze waarschijnlijk eerder naar het innerlijk.

Als ik een jongen al lang ken, kijk ik in ieder geval eerst naar het innerlijk en dan naar het uiterlijk.

Toegevoegd na 1 minuut:
oh ik las de vraag verkeerd, sorry :$
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maakt niet uit, als je wil kan je nog extra uitleg geven. ik zal je er niet op beoordelen
ehm ogen, haar, uistraling, lach verder ook wel naar de kledingstijl, of ie er een beetje verzorgd uitziet. . Naja sommige meisjes hechten aan deze dingen veel waarde. . Maar daar moet je je niet te veel aan binden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jongens moeten in ieder geval groter zijn (of groter lijken).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1) ziet hij er verzorgd uit?
2) heeft hij een normale lichaamsbouw (niet veel te dik of te dun, te lang of te kort)?
3) heeft hij humor?
4) is hij populair, heeft hij vrienden?

als je alle vier keer ja kan beantwoorden, dan zit je goed.
14 jaar geleden
- Verzorgd eruit zien
- Mooie tanden
- Leuke kledingstijl
- Mooie ogen
- Half lang haar
- Lief karakter
- Sportief
- Humor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben geen meisje, maar ik denk dat een jongen populair moet zijn. Populair wil zegen aan de mode van de dag voldoen, anders wordt je niet populair
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerste oogopslag bepaalt heel veel.
Dus je hoofd is het eerste.
Mooie ogen? leuk haar? zelfs op je neus en lippen (en je lach) wordt gelet.
Dan kijken we verder.
Dus de lichaamsbouw en de kledingstijl/keuze.

Het liefst moeten jongens best wel gespierd zijn,
langer dan het meisje zelf,
vooral er verzorgd uitzien (dus ook de dingen als mooie tanden en een kapsel dat in is),
en natuurlijk kleding die in is.

Op straat, op school, met uitgaan, enz.
kleding bepaald uiteindelijk echt heel veel.
Meiden weten tegenwoordig ook heel goed wat er in is bij de jongens,
dus daar wordt erg op gelet.
En dan maakt het nog niet eens altijd óf het in is,
maar ook of het de jongen staat.

Het klinkt allemaal oppervlakkig,
maar dat is gewoon waar het tegenwoordig om gaat met het uiterlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou... het haar.
als je met een afro kapsel aankomt zien ze je niet staan.
en een leuk lichaam
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het geheel moet kloppen;
- z'n haar moet leuk zitten.
- het liefst heel moooie ogen!
(de perfecte match (voor mij &vriendinnen) ; donkere
haren en mooie blauwe ogen! :D)
- z'n kledingstijl moet leuk zijn, leuk casual gekleed, maar
niet overdressed ofzo.
- mooie, leuke lach! (met mooie tanden (a)
- en een beetje gespierd is ook wel errug leuk!
want dat maakt je er ouder uitzien, en veel meisjes
vallen uiteindelijk toch wel op oudere jongens (a)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uitstraling, dus ook een leuke lach. Een jongen kan heel veel met zijn uitstraling overbrengen, dat vind ik dus erg belangrijk. Hij moet een beetje spontaan overkomen en bewegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom vraag je dit ?
Als je het antwoord weet ga je er dan zó proberen uit te zien ?
Je bent wie je bent en iedereen heeft toch een andere smaak. Het beste antwoord op deze vraag bestaat dus niet.
Wees gewoon spontaan dat geeft uitstraling en dat is alles wat je nodig hebt, hoe je er ook uitziet!