dit is wel gelijk een vooroordeel, er zullen vast wel thaise mannen zijn die hun vrouw slaan, er zij ook nederlanders, duitser, engelse, enzovoorts.

see my point?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien een tip om zelf even na te denken en dan te kijken of je deze vraag zonder onze hulp kunt beantwoorden. Moet lukken denk ik.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waar moet ik nou op antwoorden?
Of jij dit gehoord hebt, of op het tweede gedeelte.
De Thai met losse handjes mept, maar hoeveel dat er zijn weet ik ook niet.
Je denkt er toch niet aan om van partner te veranderen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb gehoord dat Nederlandse mannen hun vrouw slaan....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarschijnlijk zijn ze dan gewoon stout geweest en hebben ze het verdiend!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
daar is een gezegde in het arabisch waar ik het niet eens mee ben maar je hoort het als boutade in marokko : "Sla je vrouw elke dag, als jij het niet weet waarom, zal zij het wel weten."
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dit klopt! Nederlandse mannen ook, gelukkig niet allemaal.