Hoe ga je er mee om als je je jaloers bent?

Ik ben jaloers op mijn ex, omdat hij de hele tijd met andere meisjes omgaat. Ik heb al geprobeerd er niet aan te denken, maar het wordt alleen maar erger. Hoe moet ik hiermee omgaan?

Toegevoegd na 27 seconden:
Terwijl ik het zelf heb uitgemaakt.

Weet jij het antwoord?

/2500

ik denk dat je nog steeds gevoelens voor hem hebt, vraag of je een keer met hem kan praten en zeg wat je denkt. dat zou erg opluchten en word je misschien wel minder jalours Toegevoegd na 1 minuut: misscien vind hij jouw ook nog wel leuk en gaat hij daarom extra veel met met meisjes om om jouw jalours te maken.

Inderdaad net als het antwoord dat eerder gegeven werd ; probeer er niet aan te denken, vermijd contact met hem. Hij is waarschijnlijk niet voor niets je ex en heb je dus ook geen enkele reden om jaloers op hem te zijn (of op de meisjes met die hij omgaat). Verwijder alles van hem en wat je aan hem doet denken zodat de kans kleiner is dat je aan hem herinnert word. Het klinkt allemaal zo makkelijk gezegd, maar tijd doet echt wonderen!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100