Vindt hij me echt leuk of speelt hij een spel? (zie uitleg)

Een tijd geleden heb ik een jongen via mijn studentenclub ontmoet en hij heeft me de laatste tijd erg geholpen, maar ik zag m gewoon als een vriend. In het begin probeerde hij me zelfs nog met een andere jongen te koppelen, maar even later toen had ie mijn fietsensleutels gepakt en zei ie dat ik maar bij hem moest blijven slapen. Toen we wakker werden, moest hij naar zijn ouders huis en had ie me uitgenodigd om mee te gaan, maar ik vond t wat raar om de ouders van gewoon n vriend te ontmoeten.
Een paar weken later toen was ik iets te dronken en had ie me naar zijn huis gebracht (zelfde straat als de cafés). Toen hij naar huis kwam, moest ik alweer opstaan, maar vroeg hij me n aantal keer of ik niet langer wou blijven. Aangezien ie dronken was, dacht ik er niks van.
Een week later stuurde ie me een bericht of ik die avond ook weer naar de club ging, natuurlijk ging ik, maar ik zei dat een vriendin niet mee kon. Daarop antwoordde hij: zolang jij er bent, is het genoeg voor mij. Later was ie weer met zo'n 15 meiden aan t flirten, inclusief 2 vrienden van mij, maar hij flirt nooit met mij. Ik had met hem over t flirten en hij zei dat ie op zoek was naar een serieuze relatie. Alleen als ie n meid echt leuk vond dan was ie extra aardig voor haar. Daarom had ie de week ervoor ook me n extra deken gegeven enz.

Freak out momentje, maar mijn vrienden zeggen dat ik uit zijn buurt moet blijven en daar zal zeker n goede reden voor zijn. Hij is nogal een player, maar nooit bij mij.

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100