Mijn vader kleineert mij al jaren, mijn moeder doet er niks aan en mijn zus wil constant op mijn zenuwen werken HELP?

Ik wil gewoon even weten of deze situaties die ik elke dag moet meemaken normaal zijn? Mijn vader drinkt veel en is eigenlijk nooit zichzelf hij klaagt en zaagt iedere dag en werkt dat constant op mij uit. Alles wat ik doe is een probleem of een nieuwe reden om mij te kleineren of mij uit te maken. Hij zegt ook constant dat ik niks kan en nooit niks doe.Mijn moeder zegt dat ik het gewoon moet negeren en er niet op ingaan maar ik voel mij soms zo aangevallen dat hij weer al eens zaagt op mij en mij kleineert voor niets dat ik niet kan zwijgen! dan ontploft de bom zeker en zegt hij maar steeds ergere dingen van dat hij nooit geen kinderen wou enz.. en zelf dingen die totaal op niets slaan! Mijn zus krijgt nooit onder haar voeten ze was 4jaar weggelopen van thuis. Ze probeert mij constant uit te dagen bij echt de stomste dingen! vb. Ik ga in de zetel gaan zitten en dan komt ze naar mij en zegt ze dat zij daar wil zitten, ( iets dat totaal op niets slaat) mijn ouders beginnen dan tegen mij dat ik haar daar moet laten zitten :s !! Zelfde met de keukenstoel als ik in de keuken op een stoel ga zitten die voor de tv staat komt ze zeggen dat zij daar wil zitten en moet ik van mijn ouders mij verzetten zodat zij daar kan zitten btw mijn zus is 24 jaar! :s Mijn mama doet er echt niks aan alsof dit allemaal normaal is? en doet mij dan het gevoel geven dat ik de schuldige ben? Er zijn hier nog 1000 dingen dat ik kan opnoemen die totaal op niets slaan, ik snap het echt niet!!!!

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100