Wat is er mis met mijn relatie?

Hallo, ik en mijn vriend zijn bijna 2jaar samen. In het begin was hij echt super lief. Ik kreeg vaak lieve smsjes, of hij belde eens.. Als ik bij hem was knuffelde hij me vaak maar nu is dat allemaal veel minder geworden en dat vind ik niet leuk. Ik heb mijn vriend er al over aangesproken en hij zegt dat hij in het begin van onze relatie zichzelf niet was, en dat hij super hard zijn best deed zodat hij me niet zou verliezen. Maar nu is hij echt minder lief geworden.. Als ik hem een lief smsje stuur (een lang) dan antwoord hij gewoon & niet meer zoals vroeger, dan zou hij echt super lief terug antwoorden. Nu ik zeg bijna elke dag tegen hem dat ik het dom vind dat hij niet meer zo lief is, en daarom vind hij mij een 'zaag'. En hij zegt ja moest gij minder zagen zou ik vanzelf weer wat liever worden, maar ik kan het nie want ik haat dat ik niks liefs krijg :( Ook ben ik heeeeeeel jaloers, als hij tegen een meisje praat word ik echt zot vanbinnen en moet ik echt kalmeren, soms moet ik kotsen, zo erg is het. Terwijl hij me nooit bedrogen heeft.. Ik denk dat dat gevoel komt door mijn borderline die ik heb. Maar heeft iemand tips hoe ik er kan voor zorgen dat het weer goed komt.
Ps. Wij hebben dagelijks een paar ruzies omdat hij vind dat ik zaag en we moeten bijden ons gedacht zeggen enja...

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100